در این قسمت از سریال کرگدن تولد دانیال رو جشن میگیریم. با ما در نقد و بررسی قسمت یازدهم سریال کرگدن همراه باشید.

بررسی تمامی قسمت های سریال کرگدن از اینجا » نقد و بررسی سریال کرگردن 

نقد و بررسی قسمت یازدهم سریال کرگدن

در این دو قسمت بیشتر از قبل شاهد قصه ی عشق دانیال و نازنین هستیم. روایتی که باعث میشه حالا متوجه شیم این قصه ی عشق جدی تر از این حرف ها بوده.

در نهایت، تولد دانیال از اون لحظه باحالای سریال بود که از دیدنشون کیف می کنی.
اما در کنار این لحظه های باحال، در این قسمت رازهای زیادی هم بر ملا شد.
این که سهیل فهمید که انبارش لو رفت و مشغول خالی کردن انبارش بود، گوش مالی دادنش به گیسو سرش و به باد داد و جالب اینجاست که کوروش اون رو به قتل رسوند.

در ادامه بخوانید »

کوروش گیسو رو دوست داره و اگر در طول این سریال این علاقه رو به عنوان یک عشق حس نکردیم، حالا مطمئن شدیم که کوروش عاشق گیسوعه و تمام کارهاش از سر نگرانی.



نکته ی جالب تر در رابطه با پدر کاظیه که همه چیز زیر سر اونه.
مرگ دایی کاظی، قصه ای که بچه ها درگیرش شدن و حتی نقشه های ونوشه.
در واقع شخصیت اصلی پشت این ماجراها پدر کاظیه و این برای کاظی یک شوک بزرگه.
لذت بردم از اجرای اهنگی که کاظی خوند و قلبا خوشحالم که یک سریال در ساخت موزیک ویدئوی وسطش ابتکار به خرج داد و کاری و کرد که نه تنها وقت کشی نیست، بلکه بخشی از روند داستانه و فوق العاده لذت بخشه.

در واقع نه تنها خوانندگی پوریا رحیمی سام، بلکه بازیگریش در این سکانس پر از حرف و حس خشم نسبت به پدرش بود و فوق العاده.
و در کل پوریا رحیمی سام یکی از درخشان ترین بازی ها رو در این سریال به تصویر کشید و حیفم میاد از بازی مهدی کوشکی که از سریال دل به دلم نشست تا همین اپیزود از سریال کرگدن حرفی نزنم که بسیار درخشان بود.

نقد و بررسی قسمت یازدهم سریال کرگدن

عشق عجیب و غریب افشین به ونوشه هم در این قسمت بی نهایت جلب توجه کرد. زمانی که کیانا رو از اتاق پرت کرد بیرون و اون آشفتگی حال رو ازش دیدیم. اما به نظرم این عشق آتشین طبعاتی داره و اون هم آسیبیه که نوید رو تهدید می کنه. مطمئنا افشین پای این عشق ساکت نمی شینه و قصد داره نوید رو از زندگی ونوشه حذف کنه.

اما ایراد بزرگی که در این قسمت به چشمم اومد اینه که سریال از نظر زمانی داره دچار آشفتگی میشه. یعنی تا چند سکانس اگه یک خط زمانی و دنبال نکنی نمی تونی بفهمی سریال راجع به چه زمانی حرف میزنه.

نکته ای که در این قسمت به نظرم در بدترین حالت ممکن رخ داد رویارویی رها، کاظم و دانیال با نوید بود. که از دور وایسادن و فقط نگاهش کردن تا از کنارشون رد شه و فرار کنه و زمانی که از کنارشون رد شد و خوب دور شد، شروع کردن به تعقیب کردنش که خوب بعد از این همه پیگیری برای پیدا کردن نوید خیلی بی معنی بود.

این موضوع که رها هر دفعه نوید و فراری میده هم تبدیل به روالی شده که فکر می کنم برای بیننده تکراری و خسته کننده شده.
امیدوارم کرگدن دچار آشفتگی نشه و روند خوب خودش رو هم چنان حفظ کنه‌.

در ادامه بخوانید » نقد و بررسی قسمت دوازدهم سریال کرگدن ; جواب ها جلوی چشمهاتن!