نمایشگر بدون حاشیه آیفون 8 اپل به دنبال سامسونگ و ال جی !

یکی از جنبه های مهم همیشگی، قبل از انتشار آیفون نسل جدید چگونگی ظاهر آن است، امسال نیز با درز اخبار و شایعات فراوان حدس و گمان های زیادی در رابطه با شکل و شمایل آیفون 8 وجود دارد، اگر چه بسیاری از این شک و تردید ها اکنون در حال تکه تکه شدن هستند.

به تازگی عکس جدیدی از آیفون 8 توسط ایوان بلس در صفحه توییتر او منتشر شده که نمایی از نمایشگر بدون حاشیه آیفون 8 را نشان می دهد، این نمایشگر فقط در قسمت بالا در جایی که سنسور ها ، اسپیکر و دوربین جلو حضور دارند دارای حاشیه اندک است و  پس از آن فقط یک صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه وجود دارد (بسیار شبیه نمایشگر اسنشال فون اندی رابین)

نمایشگر بدون حاشیه آیفون 8

این عکس آیفون را درون قاب محافظ کمپانی Urban Armor Gear نشان می دهد، البته بر روی نمایشگر تایخ نشان دهنده ماه مارس است و احتمال دارد این یک رندر قدیمی باشد و محصول نهایی اپل و طراحی آن کاملا با این عکس متفاوت باشد. البته مارک گورمن از بلومبرگ نیز که به داشتن سورس های معتبر درون اپل معروف است اشاره به یک صفحه نمایش زیبا کرده است.

در حال حاضر شایعات خبر از نمایشگر بدون حاشیه آیفون 8 را می دهند و اگر این اخبار و شایعات صحت داشته باشد اپل به دنباله روی از سامسونگ و ال جی تصمیم به استفاده از نمایشگر بدون حاشیه گرفته است، و بنظر می رسد امسال جنگ اصلی بر سر نمایشگرهای بدون حاشیه است.