نکاتی برای انتخاب عطر در زمستان ! عطر یکی از مهم ترین اصول زیبایی است که در هر فصل استفاده می شود و باعث می شود فرد خاص باشد.عطرها اغلب بر اساس ترجیحات فرد و فصول سال انتخاب می شوند.به خصوص در فصول سرد سال، انتخاب عطر مناسب بسیار اهمیت دارد.اما در زمستان  باید چه عطرهایی را  انتخاب کنیم ؟

نکاتی برای انتخاب عطر در زمستان

 نکاتی برای انتخاب عطر در زمستان 

در هوای سرد بوی عطر سریعتر از بین می رود به همین دلیل در فصول سرد به جای استفاده از عطرهای ملایم باید عطرهایی با رایحه های تند را انتخاب کنید.در ماه های زمستان، عطرهای خوشبو ای که در تابستان استفاده می شوند، جای خود را با عطرهای سنگین تر و شرقی تر عوض می کنند.بنابراین الکل بیشتری در عطرهایی زمستانی وجود دارد که باعث می شود رایحه عطرها تندتر و ماندگاری آن ها بیشتر گردد.

نکاتی برای انتخاب عطر در زمستان

در زمستان بیش تر رایحه های  بنفشه، دارچین، مشک، وانیل، کدو تنبل و بوی چوب تند ترجیح داده می شود.این رایحه ها دارای قدرت و شدت بیشتری هستند.همچنین عطرهای مورد استفاده در هر فصل باید با توجه به زمان و مکان مناسب  انتخاب گردند.


در ادامه بخوانید :

بهترین عطرهای زنانه بهار و تابستان ۹۷

۱۱ عطر زنانه پیشنهادی برای سال ۲۰۱۸ !

۱۰ مورد از بهترین عطرهای پاییز ۲۰۱۷ برای بانوان

۸ نکته مهم در ارتباط با افزایش ماندگاری بوی عطر و ادکلن !


نکاتی برای انتخاب عطر در زمستان

عطرهای مورد استفاده در روز باید نسبت به عطرهای مورد استفاده در شب ملایم تر باشند.عطرهایی با رایحه شدید و تند فقط باید در شب و مکان های خاص مورد استفاده قرار گیرند .به همین دلیل استفاده از عطر در زمان و مکان مناسب بسیار مهم است.

نکاتی برای انتخاب عطر در زمستان

فصل نیز یک معیار در انتخاب عطر است.همان طور که در تابستان لباس های راحت و خنک ترجیح می دهیم ،عطرهای تابستانی نیز باید ملایم و خنک باشند و دقیقا بالعکس، عطرهای مورد استفاده در زمستان نیز باید دارای رایحه شدید و تندتری باشند.