نکاتی برای انتخاب عطر های تابستانی که باید بدانید !انتخاب عطرهای مناسب در تابستان بسیار حائز اهمیت است.در تابستان باید عطرهایی را انتخاب کنید که در عین داشتن احساس خوب باعث طراوت و شادابی شما نیز گردد.انتخاب عطر به فاکتورهای زیادی از جمله فصل ، مدت ماندگاری ، علایق و …بستگی دارد.اما نکاتی نیز وجود دارند که به شما در انتخاب عطر صحیح در هر فصل کمک می کنند.در این مقاله نکاتی برای انتخاب عطر های تابستانی که باید بدانید را برایتان جمع آوری کرده ایم که با یکدیگر با آن ها آشنا می شویم :

1-انتخاب عطرهایی دارای نت های مرکبات 

برگاموت، نارنجی، لیمو، گریپ فروت … از مهمترین مواد تشکیل دهنده یک عطر ایده آل تابستانی هستند.انتخاب عطرهایی با چنین نت هایی باعث می شود در تابستان احساس شادابی و سرزندگی داشته باشید و رایحه شما اطرافیانتان را تحت تاثیر قرار دهد.بنابراین، هنگام انتخاب عطر تابستانی ،باید اولویت اول شما عطرهایی با نت های مرکبات باشد.همچنین عطر تابستانی مورد انتخاب شما می تواند دارای رایحه و نت هایی مانند شکوفه های پرتقال ،گل رز ،یاسمین و گل صد تومانی باشد. 

نکاتی برای انتخاب عطر های تابستانی


همچنین بخوانید :


2-اجتناب از انتخاب عطرهایی با رایحه شدید 

در تابستان، سعی کنید تا حد امکان از انتخاب عطرهایی دارای نت های چوبی مانند چوب صندل، توتون و تنباکو، جو، ادویه ها و چوب سدر جلوگیری کنید.چنین نت های قوی ای  با بوی شدید آنها احساس ناخوشایندی در آب و هوای گرم ایجاد می کنند.و انتخاب ایده آلی برای فصل تابستان نیستند.

نکاتی برای انتخاب عطر های تابستانی

3-زدن عطر به ناحیه مناسب

برای درک صحیح عطر و رایحه آن بسیار اهمیت دارد که عطر را بر بدن و لباس های تمیز اعمال کنید. بهترین نواحی در بدن برای زدن عطر پشت گوش ها ،شانه ها ،داخل آرنج ،ساعد ها و مچ دست ها هستند.همچنین در طول روز سعی نکنید که بوی نامطبوع عرق تان را با استفاده از عطر از بین ببرید.زیرا این امر باعث ترکیب شدن بو عرق با عطر می شود. بدین منظور قبل از استفاده از عطر حتما دوش بگیرید.

نکاتی برای انتخاب عطر های تابستانی