نکاتی برای خرید شلوار جین مردانه ! امروزه بسیاری از مردان با خرید مشکل دارند.مخصوصا زمانی که بحث سر خرید شلوار جین باشد.در حالی که مدل ها ، رنگ ها و سبک های زیادی در فروشگاه ها وجود دارد ،مردان انتخاب زیادی برای خوش تیپ بودن دارند.اما مهم ترین نکته انتخاب شلوار جین براساس فرم بدن است.برای موفقیت در این زمینه ، برای آقایان مفید است که چند مدل را که به بهترین شکل متناسب بافرم بدن آنهاست ،  را تشخیص دهند .ما در این جا چند نکته برای انتخاب شلوار جین بر اساس فرم بدن برای شما جمع آوری کرده ایم :

نکاتی برای خرید شلوار جین مردانه

بدن ورزشکاری

نکاتی برای خرید شلوار جین مردانه

اگر بدن تان ورزشکاری است ، شاید بخواهید با پوشیدن شلوارهای تنگ عضلات خود را به رخ بکشید! اما لطفا این کار را نکنید.زیرا ممکن است شلوارهای تنگ ، توازن هیکل تان را بهم بزند.اگر به جای شلوار جین تنگ ، شلوارهای راسته را انتخاب کنید ، نه تنها ساختار ورزشی بدن خود را آشکار می کنید ، بلکه از عجیب به نظر رسیدن  نیز جلوگیری می کنید.این را به یاد داشته باشید که پوشیدن شلوارهای تنگ انتخابی بسیار بدی با توجه به فرم بدن تان است.


شاید برایتان جذاب باشد :


پاهای لاغر

نکاتی برای خرید شلوار جین مردانه

اگر پاهای شما از بدن تان لاغر تر است ، ممکن است شلوارهای تنگ با پارچه های ضخیم را ترجیح دهید.اما باید توجه کنید که شلوارتان به پاهای شما نچسبد.در غیر این صورت پاهایتان لاغرتر دیده خواهد شد.لطفاً توجه داشته باشید که؛ برای پوشیدن شلوار بسیار تنگ ، کمر ، پاها و باسن شما باید در یک تقارن باشد ، در غیر این صورت تصویر دلپذیر نخواهد بود.

پاهای چاق

اگر پاهای شما لاغر نیست ، باید شلوار را با توجه به قدتان انتخاب کنید.اگر قدتان بلند است باید از انتخاب شلوارهای تنگ و فاق کوتاه خودداری کنید.به جای آن می توانید از شلوارهای راسته با فاق معمولی استفاده کنید.از طرف دیگر اگر قدتان کوتاه است بهتر است از شلوارهای تنگ و یا فاق کوتاه استفاده کنید.قانون طلایی در اینجا این است که قد کمر شلوار جین جایی در زیر معده شماست.تنگ بودن بیش از حد شلوار باعث فشار به شکم تان شده و بعد از مدتی شکم تان منفجر خواهد شد !همچنین باید از پوشیدن شلوارهای خیلی گشاد خودداری کنید زیرا پاهایتان را پهن تر نشان خواهد داد.

انتخاب رنگ شلوار جین

نکاتی برای خرید شلوار جین مردانه

امروزه می توان شلوار جین را با گزینه های رنگی زیادی پیدا کرد.ما به شما توصیه می کنیم که هم شلوارجین های تیره و هم روشن در کمد لباس هایتان موجود باشد.زیرا در محافل رسمی می توانید از جین های تیره و در استایل روزانه از رنگ های روشن استفاده کنید.اگر از رنگ های آبی ، مشکی و.. خسته شده اید در زمستان می توانید از رنگ های زرشکی ، سبز تیره و.. استفاده کنیدو

انتخاب بهترین مدل

مهمترین جزئیات در مورد شلوار جین ، برش مدل است.برش های متفاوتی مانند Skinny, Slim, Straigh, Relaxed وجود دارد.به همین دلیل باید شلوار جین را حتما پرو کنید تا بهترین مدل را انتخاب کنید.

قد کمر شلوار

ارتفاع کمر شلوار جین  برای راحتی بیشتر از ظاهر مهم است.همانطور که همه ما تجربه کرده ایم ، آخرین چیزی که در جین می خواهیم این است که وقتی می نشینیم ، به شکم فشار وارد کند.اگر شما نیز این مشکل را دارید متاسفانه شلوار جین تان دارای قد کمر مناسب شما نیست.از آنجا که دقیقاً هر مدل در همه متفاوت است ، ممکن است قد کمر که همه باید بپوشند  نیز متفاوت باشد.بنابراین هنگام خرید شلوار جین حتما آن را در چندین سایز پرو کنید.