نکات مهم در رابطه جنسی برای مردان

در این مطلب به نکاتی که مردان باید در رابطه جنسی رعایت کنند خواهیم پرداخت. تجربه نشان داده زندگی واقعی با دنیای فیلم ها خیلی فرق دارد. پس هر آنچه در فیلم ها می بینید قابل باور نبوده و نیستند. بر همین اساس نمی توان از مردان دنیای واقعی انتظار داشت مثل سوپراستارها راه بروند، لباس بپوشند و عشق بازی کنند. چرا که در دنیای واقعی ما آدم ها، حتی پسر ها گاهی کم می آورند. این «گاهی کم آوردن ها» اگر چند بار پشت سر هم تکرار شود زندگی جنسی تان را به هم می ریزد و البته اعتماد به نفس تان را نابود میکند. به همین دلیل تصمیم گرفتم این بار «نباید» های دنیای تخت خواب را برایتان بنویسم. با به خاطر سپردن نکاتی مردان باید در رابطه جنسی رعایت کنند هرگز کم نمی آورید. پس با من و وارونه تا انتهای مطلب همراه باشید.


مطلب مرتبط: اعتیاد به پورن ؛ چگونه اعتیاد به تماشای پورن را ترک کنم؟


نکاتی مردان باید در رابطه جنسی رعایت کنند

موهای زائد بدن تان را اصلاح کنید!

شاید موهای صورتتان برای پارتنرتان خیلی جذاب باشد، اما اصلاح نکردن موهای بدنتان معنای دیگری دارد. تمیز و پاکیزه بودن بدنتان رابطه ی جنسی را برای هر دو طرف لذت بخش تر و با کیفیت تر میکند.

 وحشیانه نبوسید!

همان طور که قبلا هم گفتم دنیای فیلم ها مثل دنیای واقعی ما نیست. اگر بوسیدن دنیای سینما را دیدید و خواستید از آنها تقلید کنید، راهتان را غلط رفته اید. چرا که بوسیدنشان همانی است که دقیقا نباید انجام داد. در بوسیدن تمام احساساتتان را به کار ببرید، اما مثل آدم خوارهایی نباشید که قصدشان خوردن طرف مقابل است.

یک راست سراغ اصل مطلب نروید!

هرچه زمان بیشتری برای آماده کردن احساسی طرف مقابلتان بگذارید، رابطه ی جنسی لذت بخش تری خواهید داشت. پس صبور باشید و از گذشت زمان به نفع خودتان استفاده کنید. شاید باورتان نشود، اما خانم ها برای آمادگی پیش از رابطه ی جنسی به 40 دقیقه زمان نیاز دارند. این در حالی است که آقایان در کمتر از یک دقیقه گرم می شوند. ماساژ یکی از بهترین راه های آمادگی است. چرا که فرصت لازم برای شناخت جسمی پارتنرتان را فراهم میکند.

هر چه طولانی تر بهتر!

درست است که انواع متفاوتی از رابطه ی جنسی وجود دارد و هر کسی ممکن است از نوع خاصی خوشش بیاید. اما کسی پیدا نمی شود که از مدل کوتاه تر خوشش بیاید. مگر اینکه کلا اهل رابطه ی جنسی نباشد. پس سعی کنید با هر روشی که بدنتان به آن جواب میدهد رابطه را طولانی تر کنید. یادتان نرود که اگر دچار زود انزالی هستید می توانید از روش های مختلف درمان انزال زودرس استفاده کنید.

خانم ها مقدم اند!

اگر قرار باشد وارد مکانی شوید و خانمی درست همزمان با شما قصد وارد شدن داشته باشد چه می گویید؟ خانم ها مقدم اند. برای داشتن یک رابطه ی جنسی خوب هم باید این قانون را رعایت کرد. به پارتنرتان احترام بگذارید و اول از روشی اقدام کنید که مورد پسند او باشد. سعی کنید همیشه قبل از رسیدن به ارگاسم، از اینکه همسرتان به ارگاسم رسیده است یا نه، اطمینان حاصل کنید. در همین مورد بخوانید» علت تظاهر زنان به ارگاسم چیست؟ دانشمندان پاسخ می دهند! 

سکس تلویزیونی!

همان طور که قبلا هم گفتم دنیای رابطه ی جنسی در فیلم ها درست مانند فیلم های تخیلی و داستان پری هاست. پس با فکر کردن به این جور سکس ها هیچ چیزی عایدتان نمی شود. ما انسان هستیم نه بازیگر. به دنیای واقعی برگردید و با احترام متقابل تجربه ی خوبی از رابطه ی جنسی داشته باشید.

امیدواریم که شرح نکاتی که مردان باید در رابطه جنسی رعایت کنند برایتان مفید بوده باشد، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در ادامه بخوانید: مضرات پورن برای رابطه جنسی و زناشویی ؛ 17 باور غلط درباره‌ی پورن