بهترین عکس های فضای باز سال 2019

مسابقات عکاسی، بهترین عکس های فضای باز امسال با بیش از 20 هزار عکس ارسالی برای هشتمین سال متوالی برگزار شد و حالا عکس های منتخب معرفی شدن !! کلی عکس ناب و باحال از دسته ای گوسفند که تو طوفان برف پناه گرفتن تا موجودات دریایی و منظره های فوق العاده زیبا !!! با معرفی بهترین عکس های فضای باز سال 2019 همراه من باشید.

نگاهی به بهترین عکس های فضای باز سال 2019 / Outdoor Photographer of the Year
برنده بخش اورآل عکاس : Robert Birkby

این مسابقات امسال در 10 دسته برگزار شد، از مناظر طبیعی گرفته تا حیات وحش و ورزش های ماجراجویی و عکاسی ماکرو و… البته تم قالب این مسابقات و عکس های ارسالی بیشتر ثبت لحظات فوق العاده از طبیعت بوده. 

جایزه این مسابقات هم 660 دلار برای برنده هر دسته و 2600 دلار برای برنده بخش کلی یا اورآل بود.

نگاهی به بهترین عکس های فضای باز سال 2019 / Outdoor Photographer of the Year
برنده دسته Live the Adventure عکاس : Greg Lecoeur

استیو واتکینز، رئیس هیئت داوری و سردبیر مجله عکاسی در فضای باز درباره مسابقات امسال می گه : داوران از کیفیت بالای عکس های ارسالی سال جاری به شدت شگفت زده شدن ! این موضوع نشون میده عکاسی در فضای باز به لطف سخت کوشی، تفکر تازه و شور و شوق عمیق عکاسان دنیای مدرن بیشتر از همیشه در حال رشد هستش.

همچنین بخوانید »

برنده بخش اورآل امسال عکاس انگلیسی Robert Birkby بود با عکس فوق العاده زیباش از دسته ای از گوشفندها که برای نجات جونشون از کولاک پشت یه تپه برفی و دیوار آجری پناه گرفتن. عکس رابرت برکبی به خوبی تمام چالش های عکاسی فضای باز رو به تصویر میکشه، استفاده از شاتر سریع برای ثبت دونه های برف و انتقال حسی گرم وسط یک طوفان وحشتناک و خسته کننده ! از ویژگی های عکس فوق العاده ش و مهمترین دلیل انتخاب عکسش به عنوان بهترین عکس بخش اور آل هستن.

در ادامه بهترین عکس های فضای باز سال 2019 / Outdoor Photographer of the Year را تماشا کنید.