موزیک معروف جورج مایکل که یکی از معروف ترین و دوست داشتنی ترین موسیقی های مربوط به کریسمسه تبدیل به جدیدترین اثر کمپانی یونیورسال پیکچرز یعنی فیلم last christmas شده.

امیلیا کلارک که همه ی ما اون رو در سریال بازی تاج و تخت با نقش مادر اژدها شناختیم در این فیلم به عنوان یک دختر معمولی و کم شانس در فیلم last christmas ایفای نقش می کنه.

دختری که در یک مغازه ی فروش لوازم تعطیلات کار می کنه و درگیر روزمرگی های خودش شده و و اون قدر درگیر زندگی شده که زندگی کردن رو فراموش کرده.

اما این یه فیلم مربوط به کریسمسه و باید پر از امید باشه.  پس هنری گلدینک وارد مغازه میشه و در همون برخورد اول متوجه میشه که این دختر چه سد و دیوار بلندی بین خودش و احساس خوشحالی عمیق کشیده و سعی می کنه دختر رو از این وضعیت نجات بده.

در این فیلم علاوه بر امیلیا کلارک و هنری گلدینگ، میشل یئو، اما تامپسون، ربکا روت، لیدیا لئونارد، پتی لوپون و اینگرید اولیور هم حضور دارند.


در ادامه بخوانید »


تریلر این فیلم که بر اساس خبرها ۸ نوامبر امسال یعنی ۱۷ ابان ۱۳۹۸ منتشر میشه جزو پر بازدید ترین و محبوب ترین تریلر های منتشر شده ی این روزهاست.

هنوز اخبار دقیقی از این که موزیک جرج مایکل چطور قراره در این فیلم استفاده بشه (به عنوان موزیک متن یا تیتراژ) در دست نیست اما حدس و گمان بر اینه که این موزیک رو در جای جای این فیلم میشنویم.

در ادامه اولین تریلر رسمی فیلم last christmas رو تماشا کنید