سلام به همه دوستان و علاقه مندان به هنرهای رزمی و UFC ، با نگاهی به مبارزات UFC Fight Night 147 که ساعاتی قبل برگزار شد در خدمت شما هستم. UFC Fight Night 147 یا یو اف سی لندن شامل بازی های بسیار جذابی بود، بازی تیل و ماسویدال ، گنار نیلسون و لئون ادوارد و ولکان ازدمیر و فرناندو رییس !

آخرین بازی یا مین ایونت همین 3 ساعت پیش برگزار شد و در یک بازی ناب و دیدنی خورخه ماسویدال موفق شد در راند دوم دارن تیل رو با هوک چپ ناک اوت بکنه !!! اتفاقی عجیب و البته قابل پیش بینی ! خب بریم سراغ نتایج ، من در ادامه راجع به این بازی و سایر بازی ها صحبت می کنم راستی از این هفته خلاصه مسابقات رو هم به صورت ویدیویی براتون میگذارم ! پس با من همراه باشید با نگاهی به مبارزات UFC Fight Night 147

همچنین بخوانید »

Main Card

کارت اصلی یو اف سی فایت نایت 147 حداقل 4 تا بازی مهم داشت ولی همه بازی هاش جذاب بودن ! بازی مین ایونت بین تیل و ماسویدال برگزار شد و همونطور که بالا گفتم ، ماسویدال در راند دوم و با مشت تیل رو ناک اوت کرد !!! بازی دوم یا کو مین ایونت بین گونار نالسون و لئون ادواردز برگزار شد که بعد سه راند با رای داوران ادواردز برنده بازی شد!

بازی سوم بین ولکان ازدمیر و فرناندو رییس برگزار شد و بعد سه راند برنده بازی رییس انتخاب شد. بازی چهارم هم بین ناتانیل وود و جوزه کونیتونز برگزار شد که وود در راند دوم و با چوک گردن موفق شد بازی رو به نفع خودش تموم کنه! بازی پنجم بین دانی روبرتس و کلادیو سیلوا برگزار شد که با اشتباه داور بازی در راند سوم به نفع سیلوا متوفق شد داور بدون اینکه روبرتس تب کنه بازی رو متوقف کرد !!! بازی آخر هم بین جک مارشمن و جان فیلیپس بود که جک مارشمن موفق شد در سه راند و در بازی خیلی نزدیک با رای داوران برنده بازی بشه !!!

Daren Till / Gorge Masvidal

حتی با این شکست هم هنوز تیل یکی از بهترین فایترهای دسته WELTERWEIGHT و یکی از شانس های قهرمانی هستش ! دومین شکست تیل در UFC درست مثل بازی قبل در راند دوم اتفاق افتاد، اولی مقابل وودلی با ساب میشن بود ولی اینبار با یه ناک اوت سنگین بازی رو واگذار کرد.

تیل بازی رو خیلی خوب شروع کرده بود و در راند اول موفق شد ماسویدال رو یکبار ناک داون و چند باری هم با مشت ضربات سنگینی رو به مالسویدال وارد کنه. اما متاسفانه در راند دوم با یک هوک چپ سنگین ناک اوت شد !!!

تیل که رنک 3 دسته WELTERWEIGHT هست بعد از باخت در تایتل فایت به وودلی وارد این مسابقه میشد، قبل وودلی تیل موفق شده بود، ابندا دونالد سرونی رو تو راند اول ناک داون کنه و در بازی بعدی موفق شده بود در سه راند و با رای داوران استیفن تامسون خطرناک رو متوفق کنه !

اما ماسویدال بعد از تقریبا 1.5 سال پا به این مبارزه میگذاشت اونم با دو باخت سنگین به دیمین مایا و استیفن تامسون، اما موفق شد تا تیل بسیار خطرناک رو اونم با ناک اوت در راند دو شات داون کنه !!! اتفاقی که باورش سخته اما دور از ذهن نبود چون ماسویدال خیلی دست های سریع و قوی داره و احتمال اینکه بتونه ضرباتش رو درست لند کنه می رفت و در نهایت همین اتفاق هم افتاد.

در ادامه خلاصه مبارزه دارن تیل و خورخه ماسویدال رو تماشا کنید!

 


LEON EDWARDS / GUNNAR NELSON

این بازی ، مبارزه خیلی خوب و جذابی بود کلا تماشای مبارزات گونی یا همون گونار نیلسون جذابه ! این بازی هم خیلی ناب بود اما گونی به اندازه بازی قبل آماده نبود، و در انتهای راند دوم با یک ضربه ارنج به سر ناک داون شد، روی زمین ضربات زیادی رو هم از ادواردز دریافت کرد و در نهایت تونست به سختی در راند دوم دووم بیاره ! کلا توی هر 3 راند ادواردز پرفورمنس بهتری رو نسبت به نیلسون ارائه کرد.!

گونار نیلسون رنک 13 دسته وزنی WELTERWEIGHT هستش و ادواردز هم رنک 10، نلسون بعد دو تا برد و یک مساوی به این بازی میومد، ادوارز هم بعد 3 پیروزی پیاپی پا به این مسابقه میگذاشت.

DOMINICK REYES / VOLKAN OEZDEMIR

ولکان ازدمیر فایتر ترک تبار اهل سوئیس و رنک شماره 6 دسته Light Heavyweight برای سومین بار پیاپی شکست خورد!!! گرچه خودش و خیلی های دیگه باور داشتن ازدمیر برنده بازی بود!!! ازدمیر در سال 2018 بازی تایتل شات رو به دنیل کرمیر واگذار کرد و بعد اون بازی هم در ماه اکتبر با آنتونی اسمیت بازی کرد و اون بازی رو هم در راند 3 و با ساب میشن به اسمیت واگذار کرد.

اما رییس که رنک 8 دسته Light Heavyweight بعد از 3 برد متوالی پا به این مسابقه میگذاشت و موفق شد با به رکورد 4 برد پیایی و در مجموع 11 پیروزی بدون شکست تا به اینجای کار دست پیدا کنه.

JOSE QUINONEZ / NATHANIEL WOOD

ناتانیل وود در سومین بازی UFC خودش موفق شد سومین بردش رو به دست بیاره ! حواستون به این پسر باشه ، به زودی بیشتر ازش میشنویم و از شانس های قهرمانی دسته Bantamweight و یکی از ستاره های نوظهور UFC هستش اونم تنها با 25 سال سن !!!

مثل دو بازی قبل وود این بازی رو هم با ساب میشن میبره ! یکی از ویژگی های وود بازی قدرتمند در استند آپ و بازی خیلی خفن تر روز زمین هستش که بهش اجازه میده به راحتی در هر وضعیتی تسلط خودش رو بازی رو حفظ کنه! جوزه کونیتونز بعد 2 برد در سال 2017 و یک برد در سال 2018 پا به این مسابقه میگذاشت که اسیر قدرت و سرعت وود شد و بازی رو در راند دوم واگذار کرد.

خب دو بازی دیگه در این کارت اهمیت خیلی بالایی نداشتن و فقط به ذکر نتیجه بسنده کردم.


PRELIMS


مسابقات Prilims همونطور که قبلا گفتم از اهمیت کمتری نسبت به کارت اصلی برخورداره و بیشتر شاهد حضور فایترهای جوون و تازه کار تو این لیست هستیم و معمولا فقط به ذکر نتایج بسنده می کنم ! اما این کارت یه بازی خیلی ناب داشت ، بازی مین ایونت ، بازی آرنولد آلن و جردن رینالدی که این بازی بعد سه راند و به رای داوران به نفع آلن تموم شد.

آرنولد آلن تو این بازی با تسلط خیلی خوب موفق شد در هر سه راند حریفش جردن رینالدی رو شکست بده، دور از ذهن نیست که به زودی از آرنولد آلن بیشتر بشنویم !!!

خب امیدوارم از بررسی مبارزات UFC Fight Night 147 لطفا شما هم نظراتتون رو راجع به این بازی و سایر بازی های UFC در سال 2019 با ما به اشتراک بگذارید.

در ادامه از شما دعوت می کنم خلاصه تمامی مبارزات UFC Fight Night 147 (به غیر از بازی مولی مک کان و پرسیلا کاچوئرا) رو تماشا کنید.