Jaybird به نسل دوم هدفون های سری RUN خود بازگشته، هدفون وایرلس Jaybird Run XT با بهبود های نسبت به نسل قبلی خود معرفی شد. پشتیبانی از گواهینامه IPX7 (مقاومت در برابر آب) و چند رنگ جدید به این مدل اضافه شده است.

در حالی که برند Jaybird یکی از نام های شناخته شده در میان هدفون های مخصوص تمرین های ورزشی است، اما با این حال نسل قبلی سری RUN مشکلاتی را در اتصال بلوتوث داشت.


همچنین بخوانید

هنوز مشخص نیست هدفون وایرلس Run XT هم مشکل اتصال دارد یا نه ! کمپانی Jaybird از تکنولوژی اتصال بلوتوث دوم برای ارتباط و اتصال هدفون هایش بهره می برد، این در حالی است که سایر کمپانی های فعال در این عرصه از تکنولوژی القایی مغناطیسی میدان نزدیک / Near Field Magnetic Induction technology بهره می برند.

به هر حال اضافه شدن چند رنگ جدید و قابلیت ضدآب ویژگی های جذابی هستند، گرچه با وجود گواهینامه IPX7 به نظر این هدفون برای شنا کردن مناسب نیست!!! پس حواستون باشه!

به غیر از موارد ذکر شده هدفون وایرلس Jaybird Run XT از همان ویژگی های نسل قبلی بهره می برد، طراحی یکسان، کلید اختصاصی سیری و گوگل، گزینه مونو کردن هدفون یا “Mono Mode”، عمر باتری نیز یکسان است.

علاوه بر این بروزرسانی از هفته دیگه و در ماه فوریه قرار است یک بخش پادکست به اپلیکیشن Jaybird اضافه شود که به کاربران امکان شنیدن پادکست های تولید شده توسط ورزشکاران Jaybird را می دهد.

هدفون وایرلس Jaybird Run XT از هفته دیگه و با قیمت 180 دلار روانه بازار می شود.