هدفونی با طراحی و صدایی بسیار زیبا با قیمتی معادل 2.399 دلار!

وقتی صحبت از یک هدفون لوکس و با کیفیت بالا مطرح میشود، هدفون های سری HD سنهایزر یک پیشنهاد بسیار جذاب و کارآمد هستند. امسال در نمایشگاه CES 2018 هدفون HD 820 سنهایزر با بدنه ای از جنس شیشه گوریلا گلس یک محصول شاهکار و با کیفیت بود. این هدفون در واقع نسل جدید هدفون HD 800 S سنهایزر است. که با طراحی متفاوت و کیفیت صدای خروجی بهتر پا به عرصه دنیای هدفون های HD گذاشته است.

در ادامه بخوانید » هدفون وایرلس پورشه دیزاین و KEF با قابلیت نویز کنسلینگ و 30 ساعت کارکرد معرفی شد 

تولید هدفونی که بر روی گوش قرار می گیرد کار نسبتا دشواری است چرا که برای این منظور شما نیاز به تولید یک کابینت آکوستیک دور گوش دارید که باید طراحی جالب و مناسبی داشته باشد از طرفی دیگر این محصول باید با ایزوله کردن درست صدای محیط، خروجی با کیفیت و قابل قبولی را به گوش های شما منتقل کند. به همین دلیل است که هدفون های سری HD سنهایزر ادعا دارند که بهترین کیفیت را در خروجی به شنونده عرضه می کنند.

هدفون HD 820 سنهایزر

حالا بعد از حضور موفق هدفون پشت بسته HD 800 S، کمپانی تصمیم جالبی برای ارتقاء این هدفون و تولید هدفون HD 820 داشته. کمپانی تصمیم گرفته به جای استفاده از آلیاژ فلز برای بستن پشت درایور از شیشه گوریلا گلس استفاده کند که این امر مزایای قابل توجهی دارد. استفاده از شیشه در طراحی بدنه باعث می شود ظاهر هدفون بسیار جذابتر شود، ولی این همه داستان نیست مهمترین دلیل استفاده از شیشه گوریلا گس در بستن پشت هدفون این است که فرکانس های نا خواسته ای که از برخورد امواج صوتی با بدنه هدفون(کابینت) ایجاد می شود در شیشه بسیار کمتر از فلز است در نتیجه کیفیت صدای خروجی بسیار واضح تر و شفاف تر است.

در ادامه بخوانید :راهنمای خرید بهترین هدفون های ورزشی وایرلس تا سقف یک میلیون

هدفون HD 820 سنهایزر

اکسل گرل مدیر بخش مهندسی سنهایزر می گوید : 

“هدفون HD 820 سنهایزر دنیای هدفون های HD را تغییر خواهد داد! صدای فوق العاده ای که این هدفون ارائه می کند شما را از محیط اطرافتان جدا می کند. به نظر من این هدفون بهترین و شفاف ترین صدا را در میان رقبا تولید می کند و بهترین هدفون پشت بسته دنیا است. این هدفون می تواند همان کیفیتی را که هنگام ضبط موزیک در استودیو وجود دارد به شما ارائه کند”.

یکی دیگر از ویژگی های هدفون HD 820 سنهایزر استفاده از پد رو گوشی جدید است. کمپانی برای ساخت این پد از ترکیب چرم طبیعی و الیاف میکرو فیبر بهره برده است که هم احساس بسیار راحتی را برای گوش کاربر ایجاد می کند هم صدا های محیط را به خوبی فیلتر می کند. همچنین سنهایزر از جک 4.4 میلی متری برای اتصال در این هدفون استفاده کرده است که این جک از سمت سونی به عنوان نسل بعدی کانکتور برای اتصال هدفون ها ارائه شده است. گرچه این جک کمی بزرگتر از جک 3.5 میلی متری است اما صدایی متعادل با کمترین دیستورشن را ارائه می دهد.

هدفون HD 820 سنهایزر قرار است در تابستان 2018 و با قیمت 2.399 دلار روانه بازار شود.

 

در ادامه بخوانید :