ایستگاه فضایی مهمان تام کروز خواهد بود !

همکاری تام کروز با ناسا برای فیلمبرداری اولین فیلم در فضا ! جزئیات این پروژه مشخص نیست ، اما جیم بریدنستین مدیر ناسا می گوید این فیلم در داخل ایستگاه فضایی بین المللی ضبط خواهد شد.

هنوز مشخص نیست تام کروز چگونه با ناسا همکاری خواهد داشت و آیا او واقعا به ایستگاه فضایی سفر خواهد داشت یا نه! اما تام کروز همیشه برای بدل کاری های خطرناک در فیلم هایش شهرت دارد! در آخرین سری فیلم های ماموریت غیر ممکن / Mission: Impossible — Rogue Nation او از یک هواپیمای در حال پرواز Airbus A400 آویزان شده بود! 

خبر همکاری تام کروز با ناسا اولین بار توسط Deadline منتشر شد، در این گزارش اعلام شده بود تام کروز برای ساخت این فیلم قرار است با کمپانی SpaceX همکاری کند! این خبر هنوز نه از سمت ناسا نه SpaceX تایید نشده است.


همچنین بخوانید »

بهترین فیلم ها درباره موجودات فضایی که باید ببینید؛ فضایی ها انگلیسی حرف نمیزنند!

تام هاردی تصویری جدید از فیلم Venom: Let There Be Carnage منتشر کرد!

همه چیز در مورد جان ویک 4؛ از فیلم نامه گرفته تا تاریخ اکران


SpaceX در ماه فوریه اعلام کرد در ماه فوریه اعلام کرد که چهار شهروند ویژه را برای گردش به دور زمین در پایان سال 2021 یا اوایل 2022 به فضا منتقل خواهد کرد. مسافران قرار است در فضاپیمای تازه توسعه یافته Crew Dragon ، SpaceX پرواز کنند. این فضاپیما قرار است اواخر همین ماه نخستین سفر خود را توسط فضانوردان ناسا انجام دهد! 

هنوز اطلاعات مشخصی از این فیلم و نحوه ساخت آن منتشر نشده است! اما چند ساعت بعد از توییت جیم بریدنستین ، ایلان ماسک مدیر SpaceX در زیر پست او نوشت Should be a lot of fun!” باید بسیار سرگرم کننده باشد!”