میان رده ای قدرتمند و زیبا

گوشی های لایت کمپانی هوآوی در واقع نسخه میان رده ی پرچمداران این کمپانی هستند. که شما با صرف مبلغ کمتری می توانید آنها را خریداری کنید و از ظاهر و امکانات یک گوشی پرچمدار بهره مند شوید. هوآوی P20 لایت هم همین سناریو را دنبال می کند. دیوایسی زیبا و مقرون به صرفه که می تواند نیاز کاربران مبتدی تا حرفه ای را برآورده کند. این گوشی امروز بصورت رسمی معرفی شد که عضو میان رده سری P20 هوآوی است که دو مدل دیگر یعنی P20 و P20 Pro نیز 27 مارس(7 فروردین) در مراسمی در شهر پاریس فرانسه بصورت رسمی معرفی می شوند.

در ادامه بخوانید : تصاویر ویدیویی لو رفته از هوآوی P۲۰ Lite

هوآوی P20 لایت

از مهمترین ویژگی های P20 Lite می توان به صفحه نمایشگر کم حاشیه با ناچ ( به سبک آیفون X) در قسمت بالای نمایشگر که دارای رزولوشن بسیار بالا و شفافیت مناسب است (نمایشگر این گوشی از لحاظ کیفیت با دو مدل دیگر یکی است)، دوربین دوگانه در پشت 16 + 2 مگاپیکسل و دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو، بدنه ای از جنس شیشه با رنگ های جذاب به سبک گوشی های آنر این کمپانی، 64/128 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 4 گیگ رم، قابلیت افزایش حافظه بوسیله کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت، پردازشگر میان رده اما قدرتمند Kirin 659، جک هدفون، باتری 3000 میلی آمپری که کار شما را تا 6-7 ساعت راه می اندازد و سرانجام قابلیت شارژ سریع اشاره کرد.

همچنین بخوانید : بهترین گوشی های سلفی و ویدیو سلفی برای اینفلوئنسرها 

هوآوی P20 لایت

هوآوی پی 20 لایت قرار است در 3 رنگ آبی، مشکی و صورتی روانه بازار شود. قیمت هوآوی P20 لایت 370 یورو اعلام شده و قرار است از ماه آینده میلادی در دسترس عموم قرار گیرد.

 

در ادامه بخوانید