ناچ کوچک، نمایشگر بزرگ، مشخصات فنی قدرتمند و قیمت پایین !!!

کمپانی وان پلاس بالاخره پرچمدار دوم خودش برای سال 2018 رو معرفی کرد. وان پلاس 6T دیشب در ایونتی در نیویورک معرفی شد. وان پلاس 6T با نمایشگر بزرگ، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، مشخصه های فنی بسیار قوی و قیمت بسیار کمتر نسبت به سایر پرچمدار ها 2018 ، بدون شک یکی از بهترین گوشی های 2018 و 2019 هستش!

وان پلاس 6T به نوعی نسخه به روز شده وان پلاس ۶ که 6 ماه پیش منتشر شد . در نتیجه حسگر اثر انگشت از پشت به زیر نمایشگر منتقل شده، نمایشگر OLED حالا کمی بزرگتر شده (6.41 اینچ) و رزولوشن نمایشگر نیز بهتر شده 1,080 * 2,340 ، ناچ نمایشگر هم کوچکتر شده و حالا بصورت قطره اشک در اومده ، قسمت پایین گوشی ولی تغییر نکرده و طراحی کلی هم شبیه وان پلاس 6 هستش!

در بخش مشخصات فنی وان پلاس 6 تی مثل مدل قبلی از پردازشگر اسنپدراگون 845 استفاده میکنه که این چیپست همراه شده با 6 و 8 گیگ رم و 128 ، 256 گیگ حافظه داخلی، بدون شک با این مشخصات وان پلاس 6T از خیلی پرچم دارهای اندرویدی سال 2018 سر تره!.

وان پلاس می گه تکنولوژی حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر از زمان وان پلاس 5T آماده به ارائه بود، اما کمپانی از زمان پاسخگویی این تکنولوژی در اون زمان راضی نبوده در نتیجه بعد یک سال حالا این سنسور اثر انگشت موجود در زیر نمایشگر وان پلاس 6T میتونه در زمان 0.34 گوشی رو آنلاک کنه که خب واقعا سرعت وحشتناکیه !

در بخش دوربین هم وان پلاس 6 تی از ترکیب دو دوربین 16 + 20 مگاپیکسل استفاده میکنه دقیقا همون دوربین های به کار رفته در نسخه قبلی اما کمپانی ادعا میکنه کیفیت ثبت تصاویر در نور کم به کمک یک نوع الگوریتم مبتنی بر AI بهتر شده که این ویژگی Nightscape نام داره!


در ادامه بخوانید »

مقایسه گلکسی S۹ و S۹ پلاس با آیفون XS ، آیفون XS Max و آیفون XR


Nightscape اساسا همون کاریه که اپل داره با دوربین آیفون و گوگل با دوربین پیکسل میکنه – گرفتن چندین عکس پشت سر هم با سرعت بالا و مقایسه تفاوت ها بین عکس ها و ارائه بهترین عکس گرفته شده. هر کمپانی الگوریتم پردازش تصویر خودش رو داره، اما همشون دارن یک کار رو انجام میدن !

 با توجه به این که بهبود تصاویر ارائه شده بصورت نرم افزاری هستش، در نتیجه این به روز رسانی برای گوشی وان پلاس 6 هم عرضه میشه !

دوربین سلفی هم یه دوربین 16 مگاپیکسل عریض که قابلیت ثبت پرتره های خوبی رو تو نور کم و زیاد داره!

جک هدفون هم حذف شده اما وان پلاس کابل تبدیل رو داخل جعبه گذاشته و متاسفانه همچنان خبری از گواهی IP68 و مقاومت در برابر آب و گردو خاک نیست!

گوشی با اندروید پای عرضه میشه در نتیجه از کلی ویژگی باحال نرم افزاری میشه استفاده کرد.(در ادامه بخوانید » با مهمترین ویژگی های اندروید پای آشنا شوید) باتری هم 3700 میلی آمپر هستش که نسبت به نسخه قبلی 400 میلی آمپر ظرفیت بیشتری داره، قابلیت شارژ سریع هم وجود داره اما با وجود بدنه شیشه ای هنوز خبری از شارژ وایرلس نیست ! (البته به همین دلایل هم نسبت به رقبا ارزون تره)

و در آخر سر هم قیمت ، وقتی بحث قیمت میشه وان پلاس از رقباش خیلی سرتره و گوشی های فوق العاده اش رو با قیمت بسیار معقولی ارائه میکنه ! وان پلاس 6T هم همینطوره و قرار با قیمت پایه 549 دلار در دو رنگ Mirror Black, Midnight Black به فروش برسه.

 

همچنین بخوانید »

شیائومی Mi Mix ۳ با دوربین کشویی و نمایشگر تمام صفحه معرفی شد

نوکیا ۷.۱ با ویژگی های هیجان انگیز و قیمت مقرون به صرفه ۳۴۹ دلار معرفی شد