در 24 ساعت گذشته یکی از اخبار جنجالی تغییر جنسیت محمدرضا فروتن، بازیگر توامند کشورمون بود که البته این خبر توسط آقای فروتن تکذیب شد و معلوم شد که خبر شایعه‌ای بیش نبوده. ولی تا زمان تکذیب شدن خبر توسط آقای فروتن، افراد زیادی در توئیتر به این موضوع واکنش نشون دادن.  در ادامه چند مورد از واکنش های توئیتری به تغییر جنسیت محمدرضا فروتن رو براتون آماده کردیم.

محمدرضا فروتن در هفتمین روز از دی ماه 1347 در تهران به دنیا آمد .او با حضور در فیلم های “مرسدس” و “اعتراض” توانست شهرت خوبی بدست آورد و با حضور در فیلم های “قرمز”، “دو زن” و “متولد ماه مهر” خود را به عنوان ستاره جدید سینمای ایران در دهه هفتاد مطرح نمود. کارنامه این ستاره سینمای ایران همیشه درخشان بوده و به گفته خودش همیشه تلاش کرده تا در انتخاب‌هایش محتاط باشد. در سال 1390 سومین حضور این ستاره درخشان در یک سریال به نام “از یاد رفته” رقم خورد و جناب فروتن مثل سایر کارهایش توانست در این سریال نیز بدرخشد. آخرین سریال این هنرمند توانا نیز “سریال مانکن” بود که سال پیش در شبکه خانگی پخش شد.

محمدرضا فروتن علاوه بر بازیگری، خوانندگی نیز میکند و آخرین اثر او در این حوزه “ژنتیک” بود که در دی ماه سال 98 پخش شد.


همچنین بخوانید:

نمایش فیلمی از مشکلات یک تغییر جنسیت !!! 

نقد و بررسی قسمت دهم سریال مانکن : فاش شدن رازهای پنهان 


واکنش آقای فروتن نسبت به خبر تغییر جنسیتشان:

واکنش های توئیتری به تغییر جنسیت محمدرضا فروتن

خب حالا وقت واکنش های توئیتری به تغییر جنسیت محمدرضا فروتن هست.(البته باید بدونید که این واکنش‌ها قبل از تکذبیه آقای فروتن توئیت شدن)

واکنش های توئیتری

 

واکنش های توئیتری به تغییر جنسیت

 

 

واکنش های توئیتری به تغییر جنسیت محمدرضا فروتن

 

واکنش های توئیتری به تغییر جنسیت محمدرضا فروتن