اگه سال 2020  به قدر کافی حیرت زده تون نکرده وقتشه با  فضایی ها روبرو بشید !

پنتاگون با انتشار 3 ویدیوی که از قبلا لو رفته بودن وجود سفینه های فضایی یا UFO رو تایید کرد! البته پنتاگون صحت این ویدیو ها رو تایید کرده و راجع به سفینه ها چیزی نگفته !!! 

این سه ویدیو به ترتیب در سال 2004 و 2015 (دوتا در سال 2015 ) ضبط شدن که این ویدیو ها در سال 2007 و 2017 لو رفتن و در دسترس عموم قرار گرفتن که پارسال یعنی در سال 2019 این ویدیوها توسط نیروی دریایی آمریکا تایید شد! 

حالا Sue Gough سخنگوی وزارت دفاع آمریکا راجع به این سه ویدیو میگه »

بعد از بررسی دقیق این وزارتخانه به دلیل اینکه این ویدیوها هیچگونه اطلاعاتی را از سیستم ها و توان نظامی آمریکا آشکار نمیکند به تحقیقات بعدی در مورد تهاجم پدیده های هوایی ناشناس ، تأثیر نمی گذارد. ، صحت این ویدیوها را تایید میکند!

جسم ناشناخته در رادار هواپیماهای ارتش/تصویر مربوط به واقعه سال 2004

در واقعه سال 2004 که ویدیوش در سال 2017 لو رفته بود دو هواپیمای جنگنده آمریکایی در حال تمرین روتین بودن که بهشون دستور داده میشه تا جسم ناشناخته ای 12 متری رو که در ارتفاع 15 متری سطح دریا معلق بوده شناسایی کنن ! این جسم هفته ها بوده که در رادار نیروی دریایی برای لحظاتی ظاهر بعد ناپدید میشده ! با نزدیک شدن این دو خلبان این جسم ناشناس به سرعت شروع به دور شدن میکنه ! یکی از خلبان ها در مصاحبه ای که در سال 2017 با مجله نیویورک تایمز کرده بود گفت : در تمام عمرم جسمی رو که بتونه با این سرعت شتاب بگیره ندیده بودم!!


همچنین بخوانید »

جواب فضانوردان به وجود موجودات فضایی ! آیا ما در این جهان همسایه هایی هم داریم؟؟؟ 

9 دلیل برای اثبات بازدید آدم فضایی ها از زمین (قسمت اول)

فضایی ها ، هرروز واقعی تر از روز قبل می شوند!

بعد ناپدید شدن جسم از کشتی به خلبانان اعلام میشه این جسم در فاصله 96 کیلومنری از این دو هواپیما بر روی رادار مجدد ظاهر شده ، شخصی که داشته داستان رو روی رادار دنبال میکرده گفته این جسم در کمتر از یک دقیقه این مسافت رو طی کرده!!!


در دو ویدیو بعدی که هردو در سال 2015 ضبط شدن شاهد دو جسم ناشناخته عجیب غریب هستیم ! 

در ویدیو بالا شاهد جسم ناشناخته ای به سبک UFO یا همون بشقاب پرنده هستیم که با سرعت بالا در حال چرخیدن در آسمان هستش ! همچنین مانوری رو هیچ هواپیمایی نمینونه انجام بده ! 

در این نصویر شاهد حرکت جسمی ناشناخته با سرعت به شدت بالا بر روی اقیانوس هستیم ! 

5 خلبان نیروی دریایی آمریکا در مصاحبه خودشون در سال 2017 با مجله نیویورک تایمز راجع به اتفاقات سال 2015 اعلام کردن که اونها بارها با هواپیماهای ناشناس در طول ماموریت های آموزشی از سال 2014 و 2015 در امتداد ساحل شرقی از ویرجینیا تا فلوریدا برخورد داشتن!!! 

Sue Gough در ادامه راجع به این ویدیو ها میگه این ویدیو برای تایید صحتشون منتشر اما هنوز مشخص نیست این جسم های پرنده چی هستن و ماهیتشون همچنان برای پنتاگون ناشناخته هستش! 

در ادامه هر سه ویدیو رو بصورت کامل تماشا کنید ! 

شما هم مثل من پیگیر جدی آدم فضایی و وجود سفینه های فضایی و پدیده های مرتبط هستید ؟ نظر شما راحع به این قضیه چیه ! فک کنم امروز فرداست که بگن خونه هاتون بمونید که تهاجم فضایی در راهه !!! :)) ولی جدی یکی از تئوری های توطئه ای که راجع به ویروس کرونا مطرح میشه اینه که میگن بنا به دلایل مرتبط به اتفاقات فضایی دولت ها مردم رو ترغیب به داخل خونه موندن میکنن ! نظر شما چیه ؟