ویزای بریتانیا تتلو لغو شد ! چند روز پیش خبر بازداشت امیر تتلو در رسانه های اجتماعی پیچید. گفته می شود دلیل اصلی بازداشت او اشاعه فحشا و تشویق جوانان به استفاده از مواد روانگردان است که باعث شده مقامات پلیس ایران برای او اعلان قرمز صادر کنند.اما پلیس ترکیه دلیل بازداشت تتلو را نقض مقررات ویزا بیان کرده است.

ویزای بریتانیا تتلو لغو شد

طرفداران او خواستار جلوگیری از استرداد او به ایران هستند.وکیل امیر تتلو بیان کرده است که موضوع ترویج استفاده از مواد مخدر باید از پرونده وی رفع اتهام شود ، چرا که او در خاک ترکیه مرتکب چنین کاری نشده است.در ادامه پلیس ترکیه تایید کرده است که برای تتلو به دلیل مرتبط با مواد مخدر اعلان قرمز صادر شده است ، این در حالیست که در سایت رسمی اینترپل (پلیس بین الملل ) نامی از او دیده نمی شود.


همچنین بخوانید :

آرمین 2afm بالاخره مجوز گرفت!

دستگیری امیر تتلو در ترکیه !


ویزای بریتانیا تتلو لغو شد 

وزارت کشور بریتانیا در تاریخ 29 ژانویه ویزای کاری امیر تتلو و دو عضو گروه موسیقی اش را لغو کرده است.دلیل لغو ویزا او و همکارانش ، تغییر شرایط آقای مقصد لو و همراهانش نسبت به زمان اعطای ویزاست.

همچنین گفته می شود تتلو هنوز در بازداشتگاه پندیک در بخش آسیایی استانبول در بازداشت به سر می برد و پرونده او در حال طی کردن مراحل اداری است.