در حال حاضر اپلیکیشن Zoom (برنامه تماس ویدئویی موبایلی) باتوجه به دوران قرنطینه کرونا و دورکاری کارکنان سازمان ها و شرکت ها، محبوبیت آن دوچندان شد و به کاربران بسیاری دست یافت. در حالی که تاکنون اسکایپ مایکروسافت بسیار محبوبیت داشت و همچنان نیز دارد به عنوان یکی از بهترین برنامه های تماس ویدئویی شناخته می شد، اما با روی کار آمدن Zoom کار دیگر توسعه دهندگان چنین اپی دشوار شده زیرا سازندگان Zoom سعی دارند اپی را در اختیار کاربران و طرفداران خود قرار دهند که عاری از هر گونه مشکل بوده و ویژگی های بزرگی دارد و آن را نسبت به سایر رقبا برجسته می سازد.

اپلیکیشن Zoom

به تازگی سازندگان Zoom قابلیت جدیدی به آن افزودند که بر محبوبیت آن خواهد افزود. جدیدترین ویژگی زوم این است که سرویس کنفرانس ویدیویی را به برخی دیگر از بهترین برنامه های تماس ویدئویی متصل می کند.


همچنین بخوانید »

zoom بهترین اپلیکیشن برای تماس تصویری در قرنطینه!

اپلیکیشن ها و سایت های مفید برای کودکان در زمان قرنطینه


Otter.ai، یک سرویس زیرنویس تماس ویدئویی است، اکنون به شرکت کنندگان در تماس زوم اجازه می دهد تا یک گزارش متنی زنده از مکالمه را مشاهده کنند. این ادغام همچنین به کاربران اجازه می دهد تا در هر زمان فعالیت جلسه گذشته را مرور و جستجو کنند، که به نظر می رسد برای کنفرانس های مهم کاری مفید باشد.

شرکت کنندگان در تماس می توانند همزمان با انجام مکالمه، نوشته را ویرایش کنند، متن را برجسته یا بلندگوها را فعال کنند. به نظر می رسد هوش مصنوعی Otter در تمایز بین افرادی که بر اساس برچسب های اختصاصی صحبت می کنند، به آن کمک می کند. ابزار زیرنویس Otter برای حالت فعلی زوم نیز مناسب است. وقتی این برنامه فعال شود ، مخاطب می تواند زیرنویس ها را در حالی مشاهده کند که مجری در مورد سخنرانی یا نمایش خود صحبت می کند.

زیرنویس در زمان واقعی آخرین نمایش زوم برای حفظ برقراری ارتباط آن است. Google Meet به تازگی از ویژگی های جدیدی مانند طرح گالری و ادغام آسان با Gmail پرده برداشته است، در حالی که Skype اعلام کرد با ملاقات های ویدیویی Meet Now افراد نیازی به ثبت نام یا نصب برنامه ندارند.

برای فعال شدن، Microsoft Teams و Google Meet نیز دارای ویژگی های زیرنویس هستند. اما ادغام Otter باید خصوصا به نفع کاربران زوم باشد که طی هفته های اخیر سعی می کنند به صورت دورکاری فعالیت کنند.

برای شروع دیدن نسخه نویسی جلسات در زمان واقعی برای Zoom، ابتدا باید در یکی از برنامه های پرداخت شده Otterثبت نام کنید. این سرویس برنامه های پایه، پریمیومی و تیم را با قیمت ها و ویژگی های مختلف ارائه می دهد.

همچنین به یک حساب کاربری Zoom Pro ، Business یا Enterprise نیز دسترسی دارید. فقط با این بخش ها می توانید جلسات cloud Zoom خود را با Otter برای رونویسی اتوماتیک همگام سازی کنید. اگر کاربران جزئی از برنامه Business یا Enterprise باشند ، به مدیر خود نیاز دارند تا قبل از انتقال سرویس، مجوزهای Otter را بررسی کند.

بنابراین ویژگی های مختلفی برای اپلیکیشن Zoom در نظر گرفته شده تا به ابزار برقراری ارتباط کاربردی تبدیل شود و بتواند نظر مخاطب را جلب کند.