خبرها و شایعات در مورد مدل های جدید گوشی های آیفون همچنان ادامه دارد.بر طبق این ادعاها آیفون قصد دارد که انقلابی در شارژ گوشی ها به وجود آورد.اما سایر ویژگی فوق العاده در مدل های جدید گوشی های آیفون چیست ؟

ویژیگی فوق العاده در مدل های جدید گوشی های آیفون

ویژگی فوق العاده در مدل های جدید گوشی های آیفون

یکی از آنالیست های شرکت Rosenblatt Securities  به نام جون ژانگ می گوید : که مدل گوشی های جدید آیفون دارای قابلیت شارژ سریع هستند.بر این اساس، اپل به جای سیستم موجود 5V 2A از سیستم  شارژ 9V 2A و 5V 3A استفاده خواهد کرد.گفته می شود که این شرکت چیپست های سریع شارژینگ را از شرکت Power Integrations دریافت خواهد کرد.شرکت اپل در گذشته چیپست های خود را از شرکت های ON Semiconductor و NXP Semiconductor تهیه می کرد.

همچنین صفحه نمایش 6.1 در آیفون 9 تغییر می کند. برای استفاده از  سیستم شارژ بی سیم در این گوشی جای قطعاتی نظیر Broadcom با Texas Instruments تغییر خواهد کرد.ویژیگی فوق العاده در مدل های جدید گوشی های آیفون

تحلیلگر و آنالیست ،جون ژانگ می گوید که این شرکت چندین دلیل برای به روز رسانی سیستم شارژ دارد. و دلیل آن پشتیبانی بیشتر نرم افزاری، شارژ مجدد به صورت سریعتر و رقابت بهتر با گوشی های هوشمند آندروید است.همچنین توجه داشته باشید که اپل برای اولین بارعملکرد شارژ سریع را  در مدل های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس ارائه داده بود.

به لطف از مدل های جدید آیفون در سال 2018، رشد سالیانه این شرکت در فروش آیفون در نیمه دوم سال جاری نیز افزایش خواهد یافت.همچنین اپل ادعا کرده بود که در سه ماه دوم حدود 3.1 درصد بیشتر تلفن همراه خواهد فروخت. Foxconn همچنین ادعا می کند که گوشی هوشمند جدید آن ها یک ماه زودتر از زمان همیشگی تولید خواهدشد. شرکت اپل قصد دارد برای دو مدل دیگر خود با نمایشگر5.5 اینچ و 6.5 اینچ در مقایسه با آیفون 9 قیمت بیشتری در نظر بگیرد.

همچنین بخوانید :

اندروید P ممکن است جسچرهای همانند آیفون X داشته باشد !

مقایسه گلکسی S۹ و S۹ پلاس با آیفون x ، آیفون ۸ و ۸ پلاس

کیفیت صفحه نمایش آیفون ۸ قطعی شد .!!