اینطور که اعلام شده، سریال محبوب این روزها قراره بیشتر از عید مهمان خونه هامون باشه و هنوز مونده تا به پایان سریال پایتخت شش برسیم!

از اول عید امسال فصل ششم سریال پایتخت داره پخش میشه و طبق روند سال های قبلی با استقبال خوبی مواجه شده. کافیه بعد از تموم شدن هر قسمت، سری به فضای مجازی بزنید تا شوخی های کاربران، تعریف و تمجید های فراوان و انتقادات از این سریال رو ببینید.


فصل دوم سریال The Mandalorian ؛ تمام اطلاعاتی که داریم و نداریم!

فیلم هایی که اکرانشان به تاخیر افتاده ؛ قربانیان جدید کرونا را بشناسید!

اول تام هنکس حالا البا ؛ ادریس البا به کرونا مبتلا شد!


پایان سریال پایتخت شش

حالا سیروس مقدم کارگردان سری پایتخت توی جدیدترین خبرها گفته که برای ایام عید پانزده قسمت از پایتحت رو تونستن که بسازن و باقیش رفته برای بعد از تعطیلات کرونایی! سیروس مقدم گفته که:

پایتخت در ۱۵ قسمت طبق قرار و تعهدش در ایام نوروز پخش خواهد شد و فقط قسمت‌های آخر و فینال آن طلب مخاطبین باشد که انشاالله در نخستین روزی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضعیت عادی کرد، تیم پایتخت فینال را ساخته و در یکی از اعیاد مثل عید فطر و یا… به محضر مردم عزیز تقدیم می‌کند.

مقدم از دلایل اینکه مجبور شدن ساخت ادامه فصل ششم این سریال رو عقب بندازن هم گفته که:

از آنجایی که قسمت‌هایی از فینال و پایان فیلمنامه به آمدن بهتاش به تهران و جذب شدنش به فوتبال حرفه‌ای مربوط می‌شد و بخش‌های جذاب دیگری به خانواده نقی و بهبود و رحمت در همین راستا می‌پرداخت، حتما می‌بایست در فضای فوتبالی و مسابقات ورزشی و همزمان قصه خانوادگی در اجتماع شهری، اتفاق می‌افتاد.

با توجه به تعطیلی کلیه مسابقات ورزشی و لیگ برتر و همچنین منع تردد و تجمع در تهران و مازندران، ناخواسته و علیرغم میل باطنی‌مان، کار تصویربرداری هم در سطوح ورزشی و هم در بخش‌های خانوادگی غیرممکن بود. به همین دلیل ما به تعهدمان که همان ساخت و پخش ۱۵ قسمت پایتخت برای ایام نوروز بود، عمل کردیم.

در ادامه بخوانید » جشنواره ونیز 2020 با وجود کرونا برگزار خواهد شد! 


نظر شما چیه؟ از پایان سریال پایتخت شش چه انتظاری دارید؟ اصلا از پایتخت شش راضی هستید؟  هرچی که نباشه بازم تونسته که خانواده ها رو دور همدیگه جمع کن و بخندونتشون.