مانگای A Certain Scientific Accelerator در ماه جولای به پایان خواهد رسید! A Certain Scientific Railgun: Astral نیز در اواخر داستان خود قرار دارد!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. مجله ماهیانه Comic Dengeki Daioh اعلام کرد که پایان مانگای A Certain Scientific Accelerator نزدیک است. این مانگا که با نام Toaru Majutsu no Index Gaiden: Toaru Kagaku no Accelerator هم شناخته می‌شود. در 27 جولای مصادف با 6 مرداد ماه 1399 به پایان خواهد رسید. نویسنده این مانگا Arata Yamaji می باشد.

Yamaji این سری Spinoff را که درمورد یکی از کارکتر های سری A Certain Magical Index است را از سال 2013 در مجله ماهیانه Comic Dengeki Daioh شروع کرده است. این مجله جلد یازدهم این سری را به صورت کامل در ماه مارس منتشر کرده است. Seven Seas Entertainment نیز در حال انتشار این مانگا به زبان انگلیسی می باشد.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

از روی مانگای انشعابی A Certain Scientific Accelerator انیمه ای 12 قسمتی در سال 2019 اقتباس شده است. Crunchyroll و Funimation هر دو همزمان با پخش این انیمه از تلویزیون ژاپن آن را به صورت اینترنتی استریم کرده اند. در مجله وارونه نیز انیمه A Certain Scientific Accelerator در بهترین انیمه های ضدقهرمانی معرفی شده است.


پایان مانگای A Certain Scientific Accelerator

از روی لایت ناول A Certain Magical Index سه سری انیمه سریالی و یک انیمه سینمایی در سال 2013 و همچنین چندین مانگا اقتباس شده است. A Certain Scientific Railgun نیز که Spinoff سری اصلی است منبع اقتباس سه سری انیمه سریالی و همچنین یک OVA بوده است.  همچینین اعلام شده است که سری مانگای A Certain Scientific Railgun: Astral که یکی دیگر از مانگاهای انشعابی این فرانچایز می باشد. در همان تاریخ 27 جولای وارد اواخر داستان خود می شود و انتظار می رود که آن سری نیز به زودی به پایان برسد.

همچنین بعد از خواندن خبر به پایان رسیدن مانگای A Certain Scientific Accelerator در ماه جولای در مجله وارونه بخوانید:


Yen Press در حال انتشار رمان اصلی این سری به زبان انگلیسی می باشد. Funimation نیز بیشتر انیمه های اقتباسی این سری را در آمریکای شمالی منتشر کرده است. نظر شما درباره A Certain Magical Index و تمامی نسخه های اقتباس شده از آن چیست؟ نظرات خود را با مجله وارونه به اشتراک بگذارید. همچنین برای خواندن مقالات سایت در حوضه جدیدترین اخبار، در مجله وارونه اخبار انیمه را دنبال کنید.