سمپلر DJS-1000 با هدف کمک به اجراهای زنده دی جی ها طراحی شده است

پایونیر دی جی سمپلر DJS-1000 ماشینی به سبک CDJ های پایونیر را معرفی کرد. پایونیر دی جی امسال بسیاری از محصولات دی جی خود را بروز رسانی کرد و در کنار این بروز رسانی ها محصولات جدیدی نظیر : مونوسینت آنالوگ ، کارت صدا و  دی جی کنترلر را نیز روانه بازار کرد. اما ماشین جدید این کمپانی بر خلاف سایر محصولات اخیر یک ماشین سمپلر غول پیکر است که برای کار در کنار CDJ و میکسر های کمپانی پایونیر طراحی شده است.

پایونیر دی جی سمپلر DJS-1000 بسیار شبیه CDJ-2000NXS2 ولی در واقع یک سمپلر به سبک سمپلر های MPC که برای اجراهای لایو موزیسیت های الکترونیک و دی جی ها طراحی شده است و به نظر می رسد عملکرد مشابهی با پد های  موجود در بسیاری از دی جی کنترلر ها داشته باشد. البته این ماشین سمپلر از USB فلش برای آپلود سمپل ها بهره می برد و نیازی به لپ تاپ و نرم افزار ندارد.

بنابراین به جای صفحه متحرک مرکز CDJ این ماشین سمپلر از 16 پد حساس به ضربه برای پخش سمپل ها بهره می برد. در زیر این پدها نیز یک استپ سیکونسر 16 استپ حضور دارد که می توانید برای ساخت ریتم از آن در ست های خود بهره ببرید. همچنین یک نوار لمسی در سمت چپ حضور دارد ( شبیه نوار لمسی موجود در کنترلر Maschine ) که بوسیله آن می توان برای اعمال افکت هایی نظیر pitch bends یا drum rolls استفاده کرد.

[aparat id=”buNke”]

DJS-1000 می تواند به روی میدی سینک شود در نتیجه همه چیز آن تایم خواهد بود. همچنین دارای ویژگی به نام Beat Sync است که بوسیله ان می تواند خروجی را با هر بیت یا بار از یک ترک سینک کند. باری مثال شما می توانید از یک پلیر نظیر CDJ-2000NXS2 یا XDJ-1000MK2 سمپل بگیرید و این سمپل شما بلافاصله به عنوان یک ترک جداگانه و سینک بصورت لوپ پخش می شود.

پایونیر دی جی سمپلر DJS-1000 از اواخر ماه اخیر میلادی با قیمت 1.299 یورو قابل روانه بازار می شود.

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید