پخش نیمه دوم No Guns Life در تیر ماه امسال توسط سازندگان تایید شد!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. در خبر خوشحال کننده ای وبسایت رسمی انیمه No Guns Life اعلام کرد که نیمه دوم این انیمه در جولای 2020 مصادف با تیر ماه 1399 از شبکه TBS پخش خواهد شد! این انیمه کاری از استودیو Madhouse که یکی از بهترین استودیو های انیمه در ژاپن می باشد، است.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

قبلا برنامه ریزی شده بود که نیمه دوم این انیمه زیبا در آوریل 2020 مصادف با فروردین 1399 پخش شود. اما به دلیل شیوع کروناویروس COVID_19 این انیمه به زمان نامعلومی تا اطلاع ثانوی تاخیر خورده بود. این انیمه اقتباسی از روی مانگایی با نام NO Guns Life به نویسندگی Tasuku Karasuma می باشد.

پخش نیمه دوم No Guns Life

آقای Hiroyuki Sawano مشهور هم که ساخت موسیقی Attack on Titan را برعهده داشته است. همراه با Jean-Ken Johnny گیتاریست گروه MAN WITH A MISSION در حال ساخت موزیکی با نام Chaos Drifters برای اوپنینگ این انیمه می باشند! گروه راک This is Japan نیز که اولین کار خود را در فوریه انجام داده است.  در حال ساخت اندینگ این انیمه با نام New World می باشد.


همچنین در مجله وارونه به جز خبر تایید زمان پخش نیمه دوم انیمه زندگی بدون تفنگ No Guns Life در باب انیمه بخوانید:


Naoyuki Itou کارگردان هر سه فصل Overlord کارگردانی این انیمه را برعهده دارد. Yukie Sugawara با آثاری مانند Overlord و Kino’s Journey – The Beautiful World نظارت بر فیلمنامه این اثر را بر عهده دارد. طراحی کاراکتر انیمه No Guns Life هم برعهده طراح انیمه Black Lagoon یعنی Masanori Shino می باشد. Kenji Kawai سازنده موسیقی Ghost in Shell هم در حال ساخت موسیقی متن انیمه No Guns Life می باشد.

Viz Media که حق مالکیت مانگای این اثر را به دست اورده است و آن را در پاییز منتشر می کند. درباره داستان انیمه گقته است: Juzo Inui با هیچگونه خاطراتی از زندگی قبلی خود یا اینکه چه کسی سر او را با یک تفنگ بزرگ عوض کرده است در حال خرابکاری در کوچه های تاریک شهر به عنوان یک Resolver می باشد. همچنین شایان به ذکر است که Karasuma مانگای این اثر را در مجله Shueisha’s Ultra Jump در تاریخ آگوست 2014 شروع به نوشتن کرده است. نظر شما درباره این انیمه چیست؟ نظرات خود را با مجله وارونه به اشتراک بگذارید. همچنین برای دسترسی به جدیدترین اخبار، اخبار انیمه مجله وارونه رو دنبال کنید.