اگر می خواهید با درامرها معاشرت کنید به محافظ گوش احتیاج پیدا خواهید کرد.

این را دردره اکالان (Deirdre O’Callaghan) بعد از سپری کردن یک ساعت با جان فرنچ (John “Drumbo” French) متوجه شد. که به گفته خودش در راه برگشت به خانه دیگر چیزی نمی شنید. و در طی پنج سالی که مشغول تهیه “The Drum Thing” بود از گوشی استفاده کرد.

عکس های اکالان، نگاهی اجمالی از خانه و استودیوی بیش از 100 درامر را ارائه می دهد. از لارس اولریک (Lars Ulrick) در متالیکا (Metallica) گرفته تا جک وایت (Jack White) و فرنچ که برای همکاریش با کاپیتان بیف هارت (Captain Beefheart) شناخته شده است. اکالان می گوید: “من خیلی به شخصیت افرادی که به درام روی می آورند علاقه مندم. آنها در عقب صحنه می نشینند و در عین حال موزیک را هدایت می کنند.”

این عکاس ایرلندی پیانو و گیتار می نوازد، اما هماهنگی دست و پا در ساز او را به وجد می آورد. اکالان این پروژه را با دوست خود، جیم اسکلوانوس (Jim Sclavunos)، که به همراه نیک کیو (Nick Cave) و بد سیدز (the Bad Seeds) می نوازد، در میان گذاشت و او در تهیه لیستی از درامرها او را راهنمایی کرد. که با تحقیقات اکالان افراد درون این لیست بیشتر و بیشتر شدند.

در ابتدا او عکاسی را در استودیوی آنها به صورت روتین شروع کرد. اما در ادامه، مکان عکاسی را به خانه آنها منتقل کرد که باعث شد عکس ها شخصی تر و آشکارتر از قبل ظاهر شوند.

اکالان متوجه شد درامرها از گوشی در حین کار استفاده نمی کنند و ترجیح می دهند تا تمامی اثر را به وضوح بشنوند.