معرفی پنج بازی سرگرم کننده موبایل برای ایام قرنطینه خدمت شما هستیم! توی این مطلب پنج بازی با پنج سبک مختلف اماده کردیم که میتونید توی این ایام بازی کنید و لذت ببرید.


Rotary Cellphone ؛ تلفن همراه ، ضد گوشی های هوشمند !!!

بررسی call of duty mobile ؛ بهترین بازی شوتر برای اسمارت فون‌ها


بازی های سرگرم کننده موبایل

حالا که حوصلتون سر رفته، حوصلتون سر رفته(قطعا وقتی حوصلتون سر بره، حوصلتون سر میره). پس مجبورید که یجوری اوقات خودتون رو پر کنید، چجوری؟ عرض میکنم خدمتتون. با ما همراه باشید با معرفی پنج بازی سرگرم کننده موبایل برای کسایی که دنبال یه سرگرمی خوبن:

Grow castle . 1

پنج بازی سرگرم کننده برای ایام قرنطینه

یه بازی استراتژیک لنگه که حتی کسانی رو که علاقمند به این سبک بازی نیستن جذب خودش میکنه. بازی در عین ساده بودن، بسیار عالی و سرگرم کنندست و از گرافیک نسبتا خوبی برخورداره که از انجام دادنش خسته نمی‌شید، چون از اون دست بازی هایی هست که میل به انجام دادنش دارید تا هرچه زودتر پیشرفت کنید. بازی در دوران باستان اتفاق می‌افته و شما صاحب یه قلعه‌‌ی نُقلی هستید و نباید اجازه بدین دشمنانتون اون رو نابود کنن. حضراتی مثل زئوس، اودین، غول های سنگی و … هم در بازی حضور دارن و هرچه بازی رو جلوتر ببرید، دشمنان قوی تر میشن.بازیش کنین اگه خوشتون نیومد،نه دیگه تو گوش من نزنین. خوشتون نیومد هم نیومد.

لینک دانلود از گوگل پلی


Oddworld:stranger’s wrath . 2

پنج بازی سرگرم کننده برای ایام قرنطینه

بازی فوق العاده زیبای HD که از استودیو oddworld inlabitants برای اندروید منتشر شده. وقایع بازی در غرب وحشی تو منطقه‌ی western mudos اتفاق می‌افتن که موجودات خبیث و نکبتی زمین ها و شهر های اونجا رو محاصره کردن و شما و حضرات دوستاتون باید با اونا بجنگید. اینو هم بگم که بازی برای XBOX هم منتشر شده بود که با استقبال خوبی روبرو شد. بله کم الکی نیست. بازی به صورت اول شخص و سوم شخص قابل انجامه و از صداگذاری و موسیقی فوق‌العاده‌ای برخورداره. بازی کنید و لذت ببرین. بازی خاصی هست که میتونه جز پنج بازی سرگرم کننده برای ایام قرنطینه باشه.

لینک دانلود از گوگل پلی


Call of duty mobile . 3

پنج بازی سرگرم کننده برای ایام قرنطینه

همونطور که شما هم با من هم عقیده‌اید، مسلما نیاز به توضیحی برای Call of duty وجود نداره (آیا میدانید نوشیدن آب باعث رفع تشنگی میشود). نامی آشنا برای آشنایان با دنیای گیم! هرکس که طرفدار بازی شوتر اول شخص باشه، یقینا با نام “ندای وظیفه” آشنایی دیرینه داره و جذبش میشه.

نسخه‌ی موبایل این بازی دارای قابلیت های اول شخص و بتل رویال هستش.مثل بازی های pubg و hopeless land.
این بازی آنلاینه و بصورت رایگان عرضه شده و قابل هک شدن هم نیست. call of duty mobile رو هم در ردیف بازیهای سرگرم کننده‌ی قرنطینه قرار بدین.

لینک دانلود از گوگل پلی


4 . شاهوش

پنج بازی سرگرم کننده برای ایام قرنطینه

یه بازی فکری آنلاین ایرانی که شما در اون نه با هوش مصنوعی(بنظرم که مطالب هوش مصنوعی سایت رو بخونید)، بلکه با هوش انسانی پنجه در شاخ می‌شین! این بازی قدرت تمرکز، تجزیه و تحلیل، محاسبات و حافظه‌ی شما رو به چالش میکشه. طوری که راه خونه خودتو هم گم میکنید. سوالات دارای وقت معین هستن و اگر رقیب شما زودتر به اونها پاسخ بده، برنده خواهد بود. درواقع در این بازی شما باید سرعت عمل خودتون رو هم به نمایش بزارید.

لینک دانلود از گوگل پلی


5 . مرز فضایی

پنج بازی سرگرم کننده برای ایام قرنطینه

به سوی بینهایت،و فراتر از آن (بیشتر). بازی مرز فضایی یه بازی استراتژی امتیازی هست که شما باید با موشک(سفینه‌) خود به سیارات دیگر راه پیدا کنین و انسان ها رو در اونجا پیاده کنید. یه چیز میگم یچیز میشنوید. بازی اونقدر ها هم ساده نیست و شما باید موشک خودتون رو ارتقا بدید تا بتونید به سیارات دیگه برید. در این بازی،باید هماهنگی بین انگشت ها و مغز شما زیاد باشه تا بتونید به جایی برسید.

لینک دانلود از بازار


پیشنهادات یکی از کاربران محترم سایت:

framed
Sky force
Monument valley 1&2
Candy witch


نظرتون درباره بازی هایی که معرفی شدن چی بود؟ شما هم بهمون چندتا بازی معرفی کنید تا از این کلافگی در بیایم.