انیمه Bleach EX

تیته کوبو دو پوستر جدید انیمه Bleach EX را منتشر کرد! تیته کوبو (Tite Kubo)، مانگاکا و خالق سری Bleach برای تبلیغ انیمه مورد انتظار Bleach EX دو پوستر طراحی کرد. این دو آرت جدید از طریق نمایشگاه تاریخ مانگای شونن (history of the shonen manga) در دید عموم قرار گرفتند.پیش از این نیز کوبو دو تصویر از فصل جدید بلیچ منتشر کرده بود.

پوستر جدید انیمه Bleach EX

پوستر جدید انیمه Bleach EX

نمایشگاه هنری Bleach EX و اطلاعیه های رسمی

این آرت های جدید توسط کوبو برای تبلیغ افتتاحیه نمایشگاه هنری Bleach EX که اواخر سال 2021، مورخ 18 دسامبر در توکیو برگزار میشه؛ طراحی شده. در این نمایشگاه هنری قطعاتی از مانگای شونن محبوبی که توسط کوبو نوشته شده ارائه میشه. یکی از دلایل برگزاری این نمایشگاه و تاریخی که برای افتتاحیه اون در نظر گرفته شده، جشن گرفتن بیستمین سالگرد آغاز انتشار اولیه مانگای بلیچ هست. در حال حاضر برگزارکنندگان نمایشگاه نسبت به منتشر شدن جزئیات بیشتر حساس هستند و اطلاعات زیادی به مخاطبان ندادن. اما گفته شده اطلاعات بیشتر درباره نمایشگاه به مرور و تا قبل از مراسم افتتاحیه در اختیار همه قرار میگیره.

مرتبط: در مورد آرک جدید Bleach چه می‌دانیم؟ 

پوستر جدید انیمه Bleach EX

پوستر جدید انیمه Bleach EX

دنباله جدید فرنچایز بلیچ

تابستان گذشته چپتر جدیدی از سری بلیچ توسط کوبو منتشر شد. که هیجان رو به فندوم این فرنچایز برگردوند. در حالی که این چپتر جدید روایتگر داستان ساده ای بود که به مناسبت سالگرد انتشار اولین چپتر طراحی شده بود، به طور همزمان آغازگر داستانی تازه و ماجراجویی جدیدی برای ایچیگو، رنجی و روکیا و تمام افراد نسل جدید شینیگامی ها (سولریپر) بود. اما متاسفانه نه کوبو و نه انتشارات شونن هفتگی Shuiesha هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ انتشار چپتر جدید به مخاطبان ندادن. اما اینطور انتظار میره که بعد از انتشار جدیدترین چپتر این مجموعه در تابستان گذشته، شاهد دنباله جدید از این سری محبوب باشیم.

این مورد هنوز به طور رسمی اعلام نشده، اما اینطور اینطور گفته شده که انیمه بلیچ در سال 2022 برمیگرده. و فصل جدیدی از این سری محبوب در راه ست. انتظار میره این فصل مستقیما چپترهای بعد از چپترهای اقتباس شده در انیمه تولیدی 2021 رو پوشش بده.

مرتبط: بهترین والپیپرهای انیمه Bleach که باید آن‌ها را دانلود کنید! 

پرفروش ترین مانگای دنیا

سری مانگا و انیمه Bleach یکی از محبوب ترین و مشهورترین فرنچایزهای ژاپنی توی دوران اوج انیمه (دهه اول قرن 21 میلادی – دهه 00) بود. و یکی از سه تا سری شاخ (Big Three) مجله شونن جامپ اون دهه بود. بلیچ اثر تیته کوبو و ناروتو اثر ماساهی کیشیموتو (که تازگی به عنوان مانگاکای سری بروتو به عنوان دنباله جدید ناروتو هم شناخته میش) و وان-پیس اثر اِیچیرو اودا (که همچنان هم ادامه داره) بیگ تری دهه 00 میلادی بودن. و با فروش بیش از 120 میلیون نسخه در سراسر دنیا به پرفروش ترین مانگاهای دنیا در تمام طول تاریخ تبدیل شدن.

مانگاکای بلیچ: تیته کوبو

تصویرسازی مانگای بلیچ در سال 2016 به پایان رسید و کوبو بعد از اون روی پروژه های مختلفی کار کرد. طراحی کارکترهای بازی ویدئویی Sakura Wars (2019) یکی از این پروژه ها بوده. علاوه بر این کوبو مانگای جدیدی رو آغاز کرد که از قضا در دنیای مانگای بلیچ هم اتفاق می افته. اسم این سری مانگا Burn the Witch ست و داستان اون در انگلستان اتفاق می افته. و روی جناح غربی جامعه روح ها تمرکز کرده. انیمه اقتباسی Burn the Witch هم تولید شده که میتونید از طریق درگاه های اینترنتی متفاوت تماشا کنید.

در ادامه بخوانید: تاپ فایت ؛ مبارزه ایچیگو کوروساکی با کنپاچی زاراکی در انیمه Bleach