پوستر جدید انیمه سینمایی My Hero Academia

یه خبر فوق العاده برای طرفداران انیمه Boku no Hero Academia یا مدرسه قهرمانی من! طبق آخرین اخبار، قراره به زودی شاهد سومین فیلم از سه گانه سینمایی MHA باشیم! در ادامه می تونید پوستر جدید انیمه سینمایی My Hero Academia و همچنین تریلر این انیمه رو با زیرنویس فارسی تماشا کنید. با توجه به اطلاعاتی که تا حالا دریافت کردیم، این انیمه، دارای جزئیات جالب و جسورانه خواهد بود؛ از جمله تغییراتی در لباس های قهرمان های محبوب مون! که در این مطلب از بخش اخبار انیمه، قصد داریم نگاهی به این فیلم مورد انتظار داشته باشیم. با مجله اینترنتی وارونه همراه باشید.

انیمه My Hero Academia: World Heroe’s Mission

چندین سال از انتشار اولین سری انیمه محبوب My Hero Academia میگذره. اما همچنان بعد از 310 چپتر جز پرطرفدار ترین مانگا ها ست. خودتون هم به خوبی می دونید که انیمه همچنان ادامه داره و فصل پنجم انیمه که حدود دو ماه پیش شروع شد هنوز در حال انتشاره و احتمالا تا اواخر تابستان هم ادامه داره.

سه گانه سینمایی Boku no Hero Academia

با وجود این حد از محبوبیت اصلا دور از انتظار نیست که سازندگان به فکر ساخت انیمه سینمایی و اکران در سینما ها باشن. تا الان دو انیمه سینمایی از این مجموعه اکران شده. اولین سینمایی  My Hero Academia: Two Heroes در سال 2018 منتشر شد. این انیمه درباره سفر فوری و کوتاه میدوریا ایزوکو و آلمایت به ایالات متحده آمریکا برای ملاقات با یکی از دوستای قدیمی آلمایته. حتی توی بعضی از تیکه های این انیمه ادای احترام به گودزیلا یا همون “گودزیلو” رو هم دیدیم.

دومین انیمه سینمایی با اسم My Hero Academia: Heroes Rising که در سال 2019 تولید شد خیلی پر سر و صدا تر از فیلم اول شد. این انیمه که به شدت مورد استقبال طرفداران و تماشاگران بود (و بهتره بگیم حتی بیشتر از قبل هم محبوبه!!) موفق شد امتیاز 98 رو از Rotten Tomatoes دریافت کنه! داستان این انیمه درباره مقابله کل کلاس A-1 با سه شرور در جزیره نابو بود. بزرگترین اتفاق انیمه هم راجع به میدوریا و باکوگو بود (که بهتره خودتون جزئیاتش رو تماشا کنید;).

مدتیه که منتظر انتشار فیلم جدیدی از انیمه سریالی مدرسه قهرمانانه من هستیم. اسم این انیمه سینمایی My Hero Academia: World Heroe’s Mission هست که به تازگی پوستری از این انیمه مورد انتظار منتشر شده. توی این پوستر از تغییرات چشمگیر و جذاب لباس های قهرمانی جدید سه شخصیت اصلی یعنی میدوریا ایزوکو، تودوروکی شوتو و باکوگو کاتسوکی رونمایی شده. که در ادامه میبینید.

فیلم My Hero Academia: World Heroe’s Mission

سومین انیمه سینمایی My Hero Academia به اسم My Hero Academia: World Heroe’s Mission آخر تابستان، در تاریخ 6 آگوست یا همان 15 مرداد در سینما های ژاپن اکران میشه.

توی پیش پرده تبلیغاتی -تیزر- این انیمه، تصاویری از تودوروکی شوتو، میدوریا ایزوکو و باکوگو کاتسوکی (که هر سه جزء محبوب ترین قهرمانان سری های شونن هستن) وجود داشت که به وضوح از لباس های قهرمانی جدید این سه شخصیت رونمایی کرد. به نظرتون این تغییرات توی طراحی لباس ها فقط برای این سه نفر بوده یا برای همه کارکتر ها تغییراتی به وجود اومده؟ البته در هر حال بابت این تغییرات خوشحالیم. به نظر زمان مناسبی رو هم برای اعمال و رونمایی این تغییرات انتخاب کردن. چون شخصیت میدوریا توی مانگا کاستوم –لباس قهرمانی- های دیگه ای رو هم پوشیده. مثلا لباسی که اخیرا برای فایت با Muscular پوشیده بود.

متاسفانه یا خوشبختانه چیز زیادی درباره داستان این انیمه مورد انتظار نمی دونیم. اما توی تیزر دیدیم که کارکتر اصلی دنیای  My Hero Academia یعنی میدوریا ایزوکو با اسم قهرمانی دکو، به جرم قتل عام تحت تعقیبه! سوال اصلی اینه که آیا قراره دکو به عنوان یک آنتاگونیست معرفی بشه؟

دیدن سه شخصیت متضاد در یک تیم می تونه تجربه جذابی رو برای ما رقم بزنه. تا الان فیلم های سری My Hero Academia  تونستن بازخورد های خوبی رو دریافت کنن. همچنین دیالوگ ها، اکشن و لحظات خاصی رو به نمایش بذارن. و حالا اینکه ببینیم جدید ترین فیلم این سری چه سورپرایزی –شگفتانه!- برای ما آماده کرده، می تونه خیلی جالب و هیجان انگیز باشه. البته یه نکته مهم هم هست. و اون هم اینه که هنوز چیزی درباره برنامه انتشار بین المللی این فیلم اعلام نشده. به همین دلیل احتمالا باید مدت زمان بیشتری رو صبر کنیم!

تریلر جدید انیمه سینمایی My Hero Academia با زیرنویس فارسی

در ادامه بخوانید:

زمان انتشار بخش دوم فصل چهارم انیمه اتک آن تایتان مشخص شد!

آیا انیمه Black clover واقعا به پایان رسیده است؟