جوراب گیمینگ پوما: خبری خوش برای گیمر ها

این گزارش به خصوصیات و کاربرد جوراب گیمینگ پوما اشاره میکند. این جوراب یکی از جدیدترین نوآوری های شرکت پوما در زمینه ی گیمینگ محسوب می شود. در ادامه بیشتر به بررسی این جوراب های جالب برای گیمر ها می پردازیم.



گیمینگ یکی از انواع زمینه های جدید در تکنولوژی است و جوراب گیمینگ یکی از شاخص ترین انواع نوآوری های این زمینه محسوب می شود.

ممکن اشت شما گوشی های هوشمند و لباس های مناسب برای گیمینگ را دیده باشید. ولی صنعت گیمینگ تا همین جا متوقف نمی شود.

پوما به تکنولوژی می پیوندد

پوما به فعالان در این زمینه ملحق شده و ماه قبل محصول جدیدی را به  گیمر ها معرفی کرده است: جوراب گیمینگ پوما.

در واقع این محصولات جوراب هستند اما جوراب هایی که برای گیمینگ طراحی شده اند و درست مانند پاپوشی هستند که درون منزل پوشیده می شوند.

پوما ویدیویی منتشر کرده مبنی بر اینکه این جوراب ها بسیار راحت و قابل انعطاف هستند.



نکته اینجاست که این جوراب ها چیزی در حدود 80 یورو برای شما هزینه در بر دارد ( به احتساب مالیات و عوارض 90 یورو و یا بیشتر).

مشخص است که این محصول عادی نیست که شرکت پوما تولید کرده بلکه بخشی از نوآوری های این شرکت است.

کاربرد جوراب گیمینگ پوما

ما مطمئن نیستیم که  جوراب گیمینگ  پوما چطور می تواند به گیمر ها کمک کند. ولی ممکن است استفاده از این جورای های گیمینگ محدود به گیم هایی مانند رقص باشد.

این نوع بازی ها واقعیت مجازی هستند و همراه با حرکت های فیزیکی درون منزل انجام می شود. استفاده کردن از این جوراب ها کالا به شما بستگی دارد و از جمله لوازمی است که بازی را برای شما لذت بخش تر می کند.

این محصول در حال حاضر در انگلستان و استرالیا در دسترس بوده و شما می توانید از فروشگاه های اینترنتی در مورد کیفیت این محصولات و در دسترس بودنشان سوال کنید.