با پیاده روی صحیح آشنا شوید !

پیاده روی و لاغری ! همه ما بارها شنیده ایم که پیاده روی سبب کاهش وزن و لاغری می شود، اما آیا این مطلب صحیح است ، با پیاده روی می توانیم به راحتی از شر چربی های اضافه رها شویم ؟ آیا از اصول پیاده روی صحیح اطلاع داریم ؟ آیا تکنیک های صحیح پیاده روی را می دانیم؟بر اساس گفته joanna hali مربی فیتنس انگلیسی با تکنیک صحیح و کفش های ورزشی مناسب و فقط با 3 بار در هفته به مدت 20 دقیقه می توانید به راحتی وزن کم کرد و لاغر شد.اما روش های پیاده روی صحیح کدامند ؟

روش های پیاده روی صحیح

پیاده روی سبب کاهش وزن و لاغری می گردد اما نکاتی هنگام پیاده روی وجود دارد که با رعایت آن ها به راحتی می توانید از شر چربی های اضافه رها شده و لاغر شوید .هنگام پیاده روی باید دیگر اجزا بدن نیز در حالت درست و صحیح قرار گیرند .بیایید با روش های صحیح پیاده روی که سبب لاغری می شوند ، آشنا شویم:

گردن و شانه 

تکنیک های صحیح پیاده روی

 بدن خود را در راحترین حالت ممکن قرار دهید گردن خود را مستقیم نگه داشته و سر و شانه ی خود را در راحت ترین حالت قرار داده و به مستقیم نگاه کنید.سعی کنید گردن خود را به اطراف خم نکنید.و همیشه مراقب باشید که فشار زیادی به گردن وارد نکنید.بهتر است قبل از شروع پیاده روی بدن و گردن تان را با حرکات کششی کمی گرم کنید.

مچ پا 

پیاده روی و لاغری

 از انگشتتان پای خود استفاده کنید بدین معنی که فقط  روی پاشنه یا پنجه خود راه نروید زیرا این کار باعث آسیب دیدن مچ پا می شود و تمام سطح پا را روی زمین بگذارید و به حرکت درست پا و مچ پا دقت کنید.

دست ها 

پیاده روی و لاغری

  هنگام پیاده روی دست های خود را به جلو و عقب حرکت دهید. دست های شما باید به اندازه ای باز شود که آرنج در زاویه ی 90 درجه قرار بگیرد.

ران پا 

پیاده روی و لاغری

 هنگام پیاده روی ران  و باسن خود را تا جایی که می توانید سفت نگه داشته و شکم خود را به داخل بکشید . تا عضلات پایین تنه شما نیز در گیر شوند و بدن وارد مرحله چربی سوزی گردد.با رعایت این نکات ساده می توانید در 4 هفته به راحتی  4.5 کیلو لاغر شوید.


در ادامه بخوانید :