معرفی یک سایت فوق العاده برای پیدا کردن موسیقی

یکی از مسائلی که ممکنه علاقه مندان موسیقی داشته باشند اینه که با توجه به سلیقه و نوع موسیقی ای که دوست دارند به راحتی نمی تونند موسیقی های جدید کشف کنند و گوش بدند.

یعنی شما اگر سلیقه ی موسیقیاییت یک مقدار با سلیقه ی عمومی فرق داشته باشه ممکنه مدت ها تو یک پلی لیست تکراری گیر کنید و این پروسه گاهی اوقات خیلی خسته کننده میتونه باشه.

در ادامه بخوانید  » نوشتن یک آهنگ: از کجا شروع کنم؟ 3 گام اساسی در آهنگسازی 

معمولا افرادی که موسیقی پاپ رو دنبال می کنند از طریق لیست پرفروش‌ها و پر شنونده‌ترین‌ها در سایت‌های پخش موسیقی میتونند چیزهای جدید پیدا کنند و لذت ببرند ولی برای کسی که موسیقی خاص تری گوش میده ، پیدا کردن موسیقی جدید ممکنه کمی سخت تر باشه.

حالا من یک سایت بسیار جالب رو میخوام بهتون معرفی کنم که با توجه به سلیقه‌ی موسیقیایی شما بهتون موسیقی پیشنهاد میکنه. اسم این سایت هست musicroamer این سایت اینطوری کار میکنه که شما اسم موزیسین یا گروه مورد علاقه تون رو بهش میدین و اون با توجه به سبک اون موسیقی، گروه ها و موزیسین های شبیه به اون رو بهتون معرفی میکنه.

در این سایت گروه مورد علاقه ی شما در مرکز قرار میگیره و گروه هایی که سایت پیدا میکنه با شاخه هایی به اون گروه اصلی وصل میشند.

در ادامه بخوانید » 

بررسی آلبوم ‌های تاثیرگذار در موسیقی جز که باید آن ها را بشنوید!

معرفی XXYYXX آهنگساز موسیقی الکترونیک 

آیا موسیقی درمانی واقعا علمی و موثر است؟

موسیقی متن سریال Money Heist: چرا بلاچاو را انتخاب کردند؟ 

و این شاخه های دایره وار تا ابد میتونه ادامه پیدا کنه. اینطوری که شما از گروه اولی که بهتون معرفی کرده هم میتونید یکی رو مرکز قرار بدین و سایت حلقه موسیقی های مرتبط با اون هم بهتون معرفی میکنه.  بگذارید قدم به قدم پیش بریم:

اول به آدرس www.musicroamer.com برید. این صفحه ی اول سایت هست.

پیدا کردن موسیقی

 

حالا شما اسم هنرمند مورد علاقه تون رو به سایت میدین. مثلاً Nils Frahm  و کلیک میکنید:

پیدا کردن موسیقی

 

حالا سایت به شما هشت هنرمندی که به Nils Frahm نزدیک هستند رو معرفی میکنه. سمت راست سایت یک پلیر وجود داره که شما میتونید بهترین آثار این موزیسین ها رو بشنوید.

حالا یک قدم جلوتر میریم و روی یکی از هنرمندان کلیک راست میکنیم و گزینه‌ی more similar artist  رو انتخاب میکنیم:

پیدا کردن موسیقی

 

و این روند تا ابد میتونه ادامه پیدا کنه:

پیدا کردن موسیقی

 

شما هم حتماً به این سایت سر بزنید. هم تجربه ی بامزه‌ایه، هم بهتون هنرمندانی رو معرفی میکنه که شاید تا حالا اسمشون رو هم نشنیدید ولی به سلیقه ی شما نزدیک هستند و هم توی پیدا کردن موسیقی مطابق سلیقتون بهتون کمک میکنه. 

در ادامه بخوانید »

بهترین لپ تاپ‌ها برای کار روی موسیقی‌تان 

پلی لیست ولنتاین ؛ شامل بهترین آهنگ های رمانتیک تمام دوران