پیشنهادات دکوراسیون برای متولدین خرداد !کلاسیک یا مدرن ؟ ساده یا تجملی ؟ شلوغ یا منظم ؟ نحوه زندگی ما به علایق شخصی و علایق ما به ماههای تولدمان مربوط می شود.در مطالب قبلی پیشنهادات دکوراسیون برای متولدین فروردین و اردیبهشت را بیان کردیم و اینک نوبت به متولدین خرداد می رسد.متولدین خرداد کنجکاو ،خلاق ، سرم گننده و احساساتی هستند.رنگ های روشن و طرح ها ،دکوراسیون های مدرن و نامتعارف  ایده آل متولدین خرداد است.

پیشنهادات دکوراسیون برای متولدین خرداد

خانه ای بی نظیر

متولدین خرداد به استراحت بیش از حد و بطالت وقت علاقه ای ندارند.آن ها به اکشن نیاز دارند.به همین دلیل یک آپارتمان درون شهر برای آن ها مناسب است.حالا اگر این   آپارتمان کاملا روشن و خلاق به خودی خود باشد ،اما در عین حال فضای بزرگ و بازی نیز باشد ، ایده آل متولدین خرداد است.


همچنین بخوانید :


رنگ ها و متریال ها 

دشوار است دقیقا رنگ و متریال مورد علاقه متولدین خرداد را در طول زندگی شان مشخص کنید.انرژی این افراد بر روی محیط آن ها تاثیر می گذارد.همان طور که امکان دارد در خانه یک متولد خرداد رنگ های نارنجی و زرد را ببینید ،این امکان نیز وجود دارد که رنگ های خاکستری و سفید را نیز مشاهده کنید.همچنین ممکن است متولدین خرداد را ببینید که در دکوراسیون منزلشان تنها از یک رنگ استفاده کرده اند.و بیش ترین رنگی که آن ها استفاده می کنند سبز و بنفش است.از نظر متریال آن ها به یک ترکیب سالم علاقه دارند.به عنوان مثال ترکیب چوب با متال ،ترکیب متریال خزدار با چرم .

مبلمان

متولدین خرداد به خوبی می توانند تعادل را برقرار کنند.بسیاری از آن ها ترجیح می دهند که اشیا هوشمند را با اشیا مدرن و یا کلاسیک ترکیب کنند.آن ها می توانند یک مبل با سبک روستیک را با یک کنسول چوبی و یک لوستر تجملاتی به خوبی ترکیب کنند.همان طور که در بالا اشاره کردیم متولدین خرداد بسیار خلاق هستند.

اکسسوری ها

ویژیگی کنجکاو بودن متولدین خرداد باعث می شود که آن ها علاقه زیادی به اکسسوری های مختلف داشته باشند.آن ها قادر به ادغام این اکسسوری ها به صورت بسیار فوق العاده هستند.مجله ها ،آلبوم ها عکس ، صفحه های موسیقی ،اکسسوری های مد و فشن ، خاطرات سفرها می توانند در خانه متولدین خرداد با مرور زمان به اکسسوری تبدیل شوند.