معمولا پیشنهادهای استایل زمستانه برای خانم ها عنصر حجاب رو در نظر نمی گیرن، به همین دلیل ما همیشه نمی دونیم که با این استایل ها چطوری موهامونو بپوشونیم.

همیشه این سوال مطرحه که روسری سرم کنم یا شال؟ شاید هم کلاه انتخاب بهتری باشه! اما توی این استایل های پیشنهادی ما تکلیف شمارو روشن می کنیم و بهتون می گیم با استایل های مختلف روسری بهتره یا شال یا کلاه.

هر سال دنیای مد و فشن رنگ ها و طرح های مختلفی به خیابان های شهرها می زنن. امسال زمستان چه لباس هایی با چه طرح و رنگ هایی ترند هستن؟ چه کفش یا کیفی استایل مون رو جذاب تر خواهد کرد؟ با ما همراه باشید تا جواب سوال هاتون رو بگیرید.



اگر دقت کنید توی این استایل ها از رنگ سفید زیاد استفاده شده. شاید پوشیدن سفید یکم براتون سخت باشه، چون معمولا خلاف عادته و همش هم باید نگران لک نشدن لباس ها باشیم. اما استایلی که توش رنگ سفید داره تو زمستون خیلی باحاله، حتما امتحانش کنید.



همینطور از شلوارهای جین در مدل های مختلف استفاده شده که این حقیقت و یادآوری می کنه که هرگز نمیشه شوارهای جین و کنار گذاشت.

یادتون باشه قرار نیست چون باید حجاب داشته باشید، نتونید خوش تیپ باشید! خوشبختانه زمستون هرچقدر که دلتون بخواد می تونید به استایل تون لایه اضافه کنید و اصلا لایه های زیاد خیلی ترند شده. و اینکه شما بر خلاف کسایی که حجاب ندارن، به راحتی می تونید از گوش ها و سرتون در برابر سرما محافظت کنید.

استایل زمستانه برای خانم ها

#1

#2

 استایل زمستانه برای خانم ها

#3

#4

#5

#6

 استایل زمستانه برای خانم ها

#7

#8

 استایل زمستانه برای خانم ها

#9

 استایل زمستانه برای خانم ها

#10