پیش‌نمایش مستند God of High School را از مجله وارونه تماشا کنید!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. به تازگی Crunchyrol شروع به استریم پیش‌نمایش مستند God of High School کرده است. این ویدیو شامل صحنه های از پشت صحنه ساخت انیمه God of High School می باشد. The God of High School مانهوایی به نویسندگی Yongje Park می باشد. این مستند به صورت کامل در تاریخ 20 جولای 2020 معادل ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید پیش‌نمایش و تریلر مستند پشت صحنه خدای دبیرستان God of HighSchool

از نکات جالب در این ویدیو می توان به گفته Yongje Park نویسنده مانهوای آن اشاره کرد که گفته است: زمانی که من شروع به نوشتن داستان کردم باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا بود. اما شخصیت ریاست جمهوری در این انیمه از روی شخصیت تونی استارک با بازی رابرت داونی جونیور الگو گرفته شده است.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

پخش انیمه خدای دبیرستان در تاریخ 6 جولای آغاز شده است. Crunchyrol در همین روز به همراه تلویزیون ژاپن شروع به استریم این اثر مورد انتظار کرده است. داستان انیمه حول یک دانش آموز دبرستانی می گذرد که در یک تورنومنت شرکت می کند. او باید برای پیروزی تلاش کند و در همین حال از اسرار پشت پرده این مسابقات سر در بیارد.

تریلر مستند God of High School

Sunghoo Park در حال کارگردانی این انیمه در استودیو MAPPA است. Manabu Akita وظیفه طراحی کارکتر ها را بر عهده دارد. Kiyoko Yoshimura نیز فیلمنامه خدای دبیرستان را نوشته است. Arisa Okehazama نیز موسیقی متن این اثر را خلق کرده است. KSUKE اوپنینگ این انیمه را با نام Contradiction اجرا کرده است. گروه CIX نیز اندینگ این اثر با نام WIN اجرا کرده است! WEBTOONS مشروع به انتشار مانهوای این اثر  به انگلیسی در جولای 2014 بوده است.


بعد از تماشای تریلر مستند God of High School در مجله وارونه بخوانید:


نظر شما درباره پیش‌نمایش مستند God of High School چیست؟ همچنین نظر شما درباره خود انیمه خدای دبیرستان God of High School چیست؟ نظرات خود را با مجله اینترنتی وارونه به اشتاک بگذارید! همچنین شما می توانید بررسی قسمت اول این انیمه را در مجله اینترنتی وارونه بخوانید. برای خواندن سایر مقالات سایت در حوضه جدیدترین اخبار هم در مجله وارونه اخبار انیمه را دنبال کنید.