بله درست متوجه شدید، پیمان معادی در وست ورلد حضور دارد. پیمان معادی طرفداران ایرانی سریال وست ورلد را در قسمت اول این سریال که به تازگی منتشر شده است، شگفت زده کرد. 

تا قبل از این هیچ خبری مبنی بر حضور او در این سریال منتشر نشده بود، حتی شایعه ای هم وجود نداشت! معلوم است که پیمان معادی می خواسته با حضورش در نقش “الیوت” طرفداران را شوکه کند. این برای کشور ما افتخاری بزرگ است که بازیگری ایرانی در این سریال بسیار موفق و مشهور حضور دارد. 

هنوز مشخص نیست که حضور پیمان معادی در وست ورلد به همین قسمت اول خلاصه خواهد شد، یا در قسمت های بعد هم حضور خواهد داشت.



داستان این مجموعهٔ تلویزیونی که سبک علمی-تخیلی دارد و توسط جاناتان نولان و لیزا جوی ساخته شده است، در یک شهر بازی وسترن خیالی در غرب آمریکا اتفاق می‌افتد که ساکنان آن را انسان‌های مصنوعی که «میزبان» نام دارند، تشکیل می‌دهند. از سوی دیگر، گروهی از انسان‌های واقعی که «تازه‌واردان» یا «مهمانان» نام دارند، با پرداخت مبالغی زیاد می‌توانند وارد محوطهٔ پارک وست‌ورلد شوند و هرکاری که مایل باشند را انجام دهند و قادر خواهند بود تا با میزبانان هرطور که می‌خواهند رفتار کنند، بدون آنکه ترسی از تلافی توسط میزبانان داشته‌باشند.

در آغاز داستان با دنیایی مواجه می‌شویم که در مورد آن هیچ اطلاعاتی نداریم و هرچه داستان به جلو می‌رود پاسخ برخی سوالات را در میابیم و سوالات اساسی‌تری برای ما ایجاد می‌شود.

اساس فیلم‌نامه ربات‌هایی است که از خود هیچ اختیار و اراده‌ای ندارند و سپس داستان بر خودآگاه‌سازی و این ربات‌ها پیش می‌رود.

 این مجموعه براساس فیلمی با همین نام محصول ۱۹۷۳ است که نوشته و ساختهٔ مایکل کرایتون، رمان‌نویس آمریکایی است. در این فیلم در پارک، علاوه بر دنیای غرب، ۳ پارک دیگر در زمان روم باستان، قرون وسطی و سامورایی‌ها وجود دارد، که جاناتان نولان در مصاحبه‌ای گفت از دو پارک در سریال فعلی خبری نیست. اما در قسمت آخر فیلم وارد پارک جدید سامورایی ورلد یا شوگان ورلد می‌شویم.

در ادامه بخوانید: