چرا بعضی از مردم کرونا را جدی نمی گیرند ؟ویروس کرونا از شهر ووهان چین پیدا و کم کم تمام کشورهای جهان از جمله ایران را نیز در برگرفته است.شمار مبتلایان به این ویروس روز به روز در حال افزایش است و مرگ و میر به دلیل آن بیش تر .ویروس کرونا یا همان کوید 19 بسیار سریع انتقال پیدا می کند، حتی سریع تر از آن چه شما فکرش را می کنید.

چرا بعضی از مردم کرونا را جدی نمی گیرند

ویروس کرونا برنده و ما بازنده

ویروس کرونا همه اقشار جامعه را مبتلا می کند و این بار ثروتمندان از این قاعده مستثنا نیستند.این ویروس به سرعت زیادی در حال شیوع است و به همه حمله می کند جوان ، پیر ، ثروتمند ، فقیر و…. هیچ فرقی نمی کند. ستاد مبارزه با کرونا از مردم می خواهد که برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری حتما در خانه هایشان بمانند و فقط برای خرید های ضروری از خانه خارج شوند.


همچنین بخوانید:


آیا درک این مسئله این قدر پیچیده است ، که ما هر روز شاهد تعداد زیادی هموطن در حال گشت و گذار در شهر هستیم ؟راه حل مبارزه با این ویروس در خانه ماندن است.اما چرا بعضی از مردم کرونا را جدی نمی گیرند و فکر می کنند شوخی یا توطئه ای است از سمت دشمن  ؟واقعا رفتن به پاساژ و خرید شب عید در این حد ضروری است که ما شاهد شلوغی بازارها و پاساژ ها هستیم ؟آیا رفتن به مسافرت در این حد واجب است که همچنان جاده های کشور پر از مسافر است ؟

آیا این افراد تصور نمی کنند که چقدر این سهل انگاری آن ها می تواند آسیب جدی به هم وطنانشان بزند ؟ آیا ما باید هر روز شاهد مرگ و میر بیش تر هموطنانمان باشیم ؟ باید حتما عزیزانمان را از دست دهیم تا به عمق فاجعه پی ببریم ؟و هزار تا شاید دیگر …..

ویروس کرونا را جدی بگیرید .شاید این شعار را بسیار در این روزها شنیده باشید.اما واقعا این ویروس باید جدی گرفته شود .تا ما شاهد تلفات کم تر این ویروس باشیم و با آن بجنگیم.نگذارید زمانی برسد که دیگر پشیمانی سودی نخواهد داشت …