در این مطلب حقایقی درباره ی اجباری گری جنسی را برایتان بازگو خواهیم کرد. چرا مدام به رابطه جنسی فکر می کنم؟ باید بدانید که شما معتاد یا خارج از کنترل نیستید، فقط اطلاعات نادرستی دارید.



اجباری گری جنسی، به عنوان رفتار جنسی خارج از کنترل شناخته می شود. بعضی ها توسط زنبورها نیز تحریک می شوند که به آن ملیسافیلیا می گویند. شرایطی مثل ملیسافیلیا که اجباری گری جنسی هستند، واقعا نادر است.  تا دهه های پیش این اصطلاح اصلا در ادبیات روانشناختی استفاده نمی شد، تا اینکه اصطلاح “اعتیاد جنسی” وارد شد و از آن موقع بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری آن را شایع و فاجعه بار می دانند.

امروز تعداد کمی از اجبارگرهای جنسی واقعی وجود دارند که کارهایی مانند خودارضایی عمومی را انجام می دهند. همچنین تعداد زیادی افراد است که می ترسند یا اعتقاد دارند یا به آنها گفته شده است که به رابطه جنسی اعتیاد دارند.

کسانی که به رابطه جنسی اعتیاد دارند، اکثراً مرد هستند. مردان احساس شهوت بیشتری نسبت به خانم ها دارند و بیشتر خودارضایی می کنند. آنها عمدتا برای کاهش استرس خودارضایی می کنند. چرا مردان احساس استرس می کنند؟ بخشی از آن به دلیل تستوسترون است. این هورمون باعث ایجاد تنش و تحریک پذیری می شود. 

چرا مدام به رابطه جنسی فکر می کنم؟

در عین حال، بسیاری از خانم ها نیز اغلب خودارضایی می کنند. بیش از نیمی از زنان بالغ آمریکایی دارای ویبراتور هستند و بیشتر به تنهایی از آن استفاده می کنند. اما در زمان استرس، زنان بیشتر از مردان احتمال دارند که از رابطه جنسی خودداری کنند، به عنوان مثال با صحبت با دوستان شان استرس شان را کاهش می دهند.

برخی از مردان نیز با صحبت می کردن، ورزش، بازی های ویدئویی یا تماشای ورزش استرس شان را کاهش می دهند. بعضی از مردان خودارضایی می کنند، تا آرام شوند. سپس به زندگی عاقلانه، کاربردی، دوست داشتنی و مهار شده خود باز می گردند.

بسیاری از زنان نمی توانند درک کنند که چرا بسیاری از مردان چنین نیاز عمیقی به خودارضایی دارند. بسیاری نیز معتقدند که فقط مردان شرور پورن تماشا می کنند. محققان کانادایی می خواستند نگرش جنسی را بین مردانی که پورنو تماشا کرده و آنهایی که هرگز تماشا نکرده اند، مقایسه کنند. آنها نتوانستند حتی یک مرد بالغ را پیدا کنند که خودارضایی نکرده یا پورن نگاه نکرده.

بهترین تحقیقات نشان می دهد که حدود 25 درصد از زنان پورن را منزجر کننده می دانند. با این حال، تعداد زیادی از مردان که پورن تماشا می کنند، همسران خود را دوست دارند و به آنها احترام می گذارند. خودارضایی راهی برای سرگرمی در هنگام مدیریت استرس آنها است.

اما پورن نگاهی ابزاری به زن دارد و احترامی برای زن و نیازهایش قائل نیست، و این باعث می شود که تعدادی از مردان همین رویکرد را نسبت به همسرشان داشته باشند. در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را حتما بخوانید: