چطور با اسپاتیفای پول در بیاوریم

اگر به فکر این هستید که چطور با اسپاتیفای پول در بیاوریم این مطلب برای شماست. ما نحوه کسب در آمد با اسپاتیفای را به شما آموزش خواهیم داد، با ما همراه باشید. 

آیا می دانید که می توانید با پخش آهنگ 30 ثانیه ای خود از یک برنامه ارزان قیمت ثروت فوق العاده‌ای به دست آورید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا راه های کسب درآمد از اسپاتیفای را به شما آموزش دهیم. 


همچنین بخوانید: بهترین اپلیکیشن ها برای مدیریت مالی 


در سال 2020، بانی بد 8.3 میلیارد نمایش در اسپاتیفای داشته است، بیشتر از تعداد بازیگران روی کره زمین. سال قبل، تنها از طریق یک پخش 12.1 میلیون دلار از اسپاتیفای کسب در آمد کرده است، که مبلغ فوق العاده زیادی است.

اما واقعیت این است که اسپاتیفای به هنرمندان مبلغ بسیار ناچیزی را پرداخت می کند: گاردین اخیراً فاش کرده است که این پلتفرم برای 3000 بار پخش فقط 3 یورو می پردازد. سال گذشته، اتحادیه نوازندگان انگلستان یک نظرسنجی انجام داد و دریافت که 82 درصد از افراد سالانه کمتر از 200 پوند (228 یورو) از پخش دریافت می کنند. اما اگر شنونده ای تصمیم بگیرد بی نهایت بار به آهنگ مورد علاقه خود گوش کند، چه می شود؟ آیا این امر می تواند به هنرمند کمک کند تا درآمد زیادی از پخش داشته باشد؟

پس از خواندن مقالاتی در مورد فعالیت های طرفداران، با هدف افزایش تعداد پخش های خوانندگان مورد علاقه شان، فکر کردم که آیا من، یک شخص معمولی، می توانم موسیقی منتشر کنم و اسپاتیفای را منبع اصلی درآمد خود کنم و مبلغی را به دست بیاورم که می تواند زندگی ام را تغییر دهد، و همه این ها را بدون اینکه حتی از روی مبل بلند شوم انجام دهم؟


همچنین بخوانید: راه های کسب درآمد از تیک‌تاک ؛ با این ترفند ها پولدار شوید !


چطور با اسپاتیفای پول در بیاوریم و به یک میلیونر تبدیل شویم؟

اولین قدم: موسیقی خود را بسازید!

اولین چیزی که باید بدانید این است که پخش پس از 30 ثانیه برای تبلیغات متوقف می شود. بنابراین حتی بدون هیچ استعدادی، می توانید اهنگی در GarageBand (برنامه ایجاد رینگتون یا آهنگ) بسازید که 30 ثانیه طول بکشد مانند موسیقی ساده. سپس پس از پرداخت مبلغ نسبتاً معقولی به یک توزیع کننده موسیقی مانند سایت (Ditto Music)  21.5 یورو در سال می توانید “آهنگ” خود را در اسپاتیفای بارگذاری کنید و سود کمی از آن کسب کنید.

آهنگ 30 ثانیه ای شما حتی می تواند 2،880 پخش را در تا 24 ساعت داشته باشد. طبق ارقام گاردین، در یک روز میتوانید 6.50 یورو کسب درآمد کنید. 6.50 یورو در روز، یعنی در پایان سال 3190 یورو می توانید در آمد داشته باشید. میتوانید اشتراک خانواده اسپاتیفای را به آن اضافه کنید، که از طریق آن شش نفر از یک خانوار می توانند به این سرویس دسترسی پیدا کنند و شما می توانید این 3190 یورو را در شش ضرب کنید، در مجموع 19140 یورو در سال کسب درآمد کنید.


همچنین بخوانید: بررسی ارز دیجیتال پای‌نتورک ؛ پروژه بلند مدت و قابل اطمینان !


قدم دوم: استفاد از تکنولوژی برای افزایش تعداد پخش

برنامه اسپاتیفای جوری طراحی شده است که هنگامی که گوشی یا کامپیوتر خود را در حالت سایلنت یا بی صدا می گذارید، اسپاتیفای تعداد پخش ها شما را نمی شمارد. در نتیجه در آمد شما هم افزایش نمی یابد.

اما یک راه حل وجود دارد، Raspberry Pi Zero W رایانه ای ارزان قیمت و بدون نمایشگر، صفحه کلید، هارد دیسک یا ماوس است. با این وجود دارای WiFi است و با کارت SD می توانید اسپاتیفای را راه اندازی کنید. هیچ جک هدفونی هم وجود ندارد، و شما می توانید صدای اسپاتیفای را به حداکثر افزایش دهید بدون اینکه حتی صدایی شما را آزار دهد.

با پخش یک آهنگ 30 ثانیه ای به مدت 24 ساعت از طریق کامپیوتر، روزانه 6.50 دلار درآمد کسب می کنید. اگر به نوعی موفق شوید Raspberry Pi Zero W خود را راه اندازی کنید، این عدد به 78 یورو در روز یا حدود 28500 یورو در سال تبدیل میشود که در آمد نسبتا خوبی است.

مرحله سوم: سرمایه گذاری با کمک گرفتن از تکنولوژی

نکته جالب در مورد Raspberry Pi بسیار کوچک بودن آن است. اگر صبور و با برنامه باشید، می توانید تا 360 عدد از آنها را استفاده کنید. این 360 رایانه یعنی بیش از 1،000،000 پخش روزانه (به طور دقیق 1،036،800).

360 عدد Raspberry Pi خود را تنظیم کنید تا آهنگ 30 ثانیه ای شما را در کل روز، هر روز، به مدت یک سال پخش کند. اگر تمام این کارها را به درستی انجام دهید، می توانید از پخش های انجام شده بیش از 1،000،000 یورو در آمد داشته باشید. کار زیاد و سختی به نظر میرسد، اما شما می توانید آن را انجام دهید.

در ادامه بخوانید:

5 قدم ساده برای حل کردن مشکلات مالی تان