چگونه در اینترنت درآمدزایی کنیم؟

واقعا در این اوضاع بد اقتصادی چطور میتوان پولدار شد؟ چه در ایران که فشارهای اقتصادی سرسام آور است و چه آن سر دنیا، شما باید روش های درآمدزایی آنلاین را بلد باشید. پول در آوردن برای خیلی ها هنوز هم به روش سنتی انجام می شود. انگارکه باید مشغول به کار در اداره ای، شرکتی یا جای خاصی باشید تا بصورت ماهانه مبلغی دریافت کنید. اما این روزها غولی به نام اینترنت تمام زندگی مان را فرا گرفته. بر همین اساس خیلی ها به دنبال کسب درآمد از طریق اینترنت هستند و به عنوان منبع مالی بسیار خوبی از آن استفاده می کنند.

البته پول درآوردن در دنیای پیچیده نت خیلی هم آسان نیست. قرار نیست در روز های اول تلاشتان مبلغ هنگفتی دریافت کنید. علاوه بر این نکات ایمنی بسیار زیادی هست که باید حواستان به آنها جمع باشد. مثلا اینکه از چه پلتفرمی برای درآمدزایی استفاده میکنید. پلتفرم های تقلبی زیادند و بی تجربه ها در دامشان گرفتار! با این وجود افراد زیادی به درآمد زایی اینترنتی رو می آورند. اگر می پرسید چرا باید بگویم که بیشتر کار آنلاین در خانه انجام می شود. ساعات کاری بسیار کم و طبیعتا ساعات فراغت بالاتر است. پس اگر شما هم مثل خیلی های دیگر مایل به کسب درآمد از پلتفرم های آنلاین هستید با من و مجله وارونه همراه باشید. چون اگر می پرسید چطور میتوان پولدار شد؟ جواب سوالتان اینجاست و این بار قصد دارم در مورد روش های کسب درآمد آنلاین برایتان بنویسم.


مرتبط: 5 سوال مهمی که قبل از شروع یک کسب و کار جدید باید از خود بپرسید! 


چطور میتوان پولدار شد؟

چطور میتوان پولدار شد؟


 فریلنسینگ یا آزادکاری

آزادکاری یا فریلنسینگ یکی از پرطرفدارترین روش های کسب درآمد به صورت آنلاین است. آپشن های متفاوتی در دنیای نت برای آزادکاران فراهم شده و هر کس با توجه به توانایی و استعداداش می تواند کسب درآمد کند. قدم اول در این کار ساختن حسابی برای خودتان و ثبت نوع توانمندی هایتان است. در بعضی وب سایت ها لیستی از جزییات توانمندی هایتان هم وجود دارد که مشتری با توجه به آنها انتخاب میکند و مستقیما با فرد مورد نظرش تماس میگیرد. یادتان باشد که مبلغ تنها زمانی به حسابتان واریز می شود که شما کار را تا انتها انجام داده باشید و مشتری تاییدتان کرده باشد. گاهی لازم است تا چندین بار کارتان را اصلاح یا ویرایش کنید تا مشتری راضی باشد و اتمام کارتان را تایید کند.

وب سایت خودتان را بسازید

این روزها وب سایت ساختن در دنیای نت خیلی هم سخت نیست. تنها لازم است که دیزاین مورد نظرتان را انتخاب کنید. پس از اتمام، و در صورت سرچ مشتری نام وب سایتتان در گوگل بالا می آید. هر چه مشتری بیشتر باشد درآمدتان هم بیشتر خواهد بود. پس شما باید روش های بهینه سازی محتوای سایت و بازاریابی دیجیتال را آموزش ببینید که آموزش های رایگان را می توان به وفور در اینترنت پیدا کرد.


مرتبط: 5 روش هوشمندانه برای یادگیری سریعتر در کسب و کار و موفقیت در آن 


بازاریابی با سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ

در این نوع بازاریابی می توانید از لینک کمپانی ها و سایر شرکت ها در پیجتان استفاده کنید. در واقع علاوه بر پیدا کردن مشتری برای خودتان، آن شرکت ها را هم معرفی میکنید و با همکاری در بازاریابی کسب درآمد میکنید. اگر مشتری سایت شما، بر لینک سایر شرکت هایی که در پیجتان دارید کلیک کند شما هم در آن درآمد شریک می شوید.

کسب درآمد با بازدید و سرچ

وب سایت های زیادی هستند که می توانید از امکانات سرچ آنلاینشان استفاه کنید. البته پیش از این باید حساب کاربری بسازید و اطلاعات لازم را در اختیارشان قرار دهید. سرچ کردن به واسطه پلاتفرم این وب سایت ها برایتان درآمد زایی دارد. اما باید حواستان را جمع کنید. گاهی در قسمت اطلاعات خواسته شده شماره حسابتان هم نیاز است. گاهی میزان پولی که وب سایت به شما وعده می دهد خیلی خوب و به دور از انتظار است. از این جور وب سایت ها دور بمانید.

دستیار مجازی

انجام دادن همه ی کارهای یک وب سایت آنهم در کنج خانه یکی از وظایف دستیارهای مجازی است. دستیارهای مجازی از محیط کار و مشتری هایشان دور هستند و آنقدر سرشان شلوغ است که وقت سر خاراندن هم ندارند. این افراد گاهی برای خودشان و گاهی برای شرکت های بزرگ کار میکنند. اگر از مسئولیت های این افراد می پرسید باید بگویم که دایره ی وظایفشان بسیار گسترده است. از جواب دادن به تلفن مشتری ها بگیرید تا ایمیل زدن ها، طراحی دیزاین پیج، ویرایش، تنظیم برنامه، وارد کردن اطلاعات، بازاریابی و خیلی کارهای دیگر. برای دستیار مجازی شدن نیاز به آموزش های ویژه ای هست. البته جدایی از این آموزش ها لازم است به نرم افزار های خاصی مانند آفیس کاملا مسلط باشید.


همچنین بخوانید: راه های کسب درآمد از تیک‌تاک ؛ با این ترفند ها پولدار شوید! 


ترجمه

دانش زبانی یا بهتر بگویم چند زبانه بودن می تواند در کسب درآمد کمکتان کند. وب سایت های زیادی هستند که برای ترجمه متون از زبانی به زبان دیگر دنبال مترجم می گردند. یادتان باشد که برای خود مشتری ترجمه ی متون آنهم کلمه به کلمه مقدورنیست. چون خیلی زمان بر و خسته کننده است. پس آنها از مترجمان آنلاینی استفاده میکنند که در اینکار مهارت دارند.

آموزش آنلاین

اگر در زمینه ی خاصی مهارت دارید می توانید با جذب آنلاین دانش آموز کسب درآمد کنید. دانش آموزانتان می توانند از سراسر دنیا به راحتی در کلاس هایتان شرکت کنند . شما هم به صورت تصویری با آنها ارتباط برقرار میکنید و آموزش می دهید.

مدیریت رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و توییتر علاوه بر برقراری ارتباط با دوستانتان روش خوبی برای پول در آوردن هستند . کمپانی های بزرگ و برندهای مطرح هم با همین روش ها محصولاتشان را به عموم معرفی ودرآمدشان را بالا می برند. یادتان باشد که رقابت در دنیای رسانه های اجتماعی خیلی داغ است. پس اگر می خواهید دیده شوید و محصولات و توانمندی هایتان به چشم مردم بیایند باید خلاق باشید. پست های خلاقانه به سرعت وایرال می شوند و ارزش پیجتان را بالا می برند. البته به یاد داشته باشید که درآمد زایی به این شیوه نیازمند وقت و انرژی بسیار زیادی است. لازم است دائما فعال باشید و پست بگذارید و با فالوور هایتان در ارتباط باشید.


مطلب پیشنهادی: چگونه در 20 ساعت یک مهارت جدید کسب کنیم؟ 


طراحی وب

همه خیلی خوب میدانیم که مدیران کمپانی های بزرگ لزوما خوره ی وب نیستند. آنها برای اینکه کسب و کار آنلاینشان را راه بیاندازند به افرادی که در این زمینه مهارت دارند نیاز دارند. کدینگ وب سایت و طراحی اش نیازمند دانش ویژه در این زمینه بوده . پس راه برای خوره های تکنولوژی باز است.

تولید محتوا

پلاتفرم های زیادی برای تولید محتوا در اینترنت وجود دارد. میزان درآمد یک نویسنده در این پلاتفرم ها به کیفیت متنی که نوشته می شود بستگی دارد. پس به توانایی هایتان در نوشتن بال و پر بدهید تا درآمد بهتری داشته باشید.

فروش آنلاین محصولات

اگر می خواهید محصولاتتان را آنلاین بفروشید وب سایت خودتان را راه بیاندازید. رقابت در این زمینه زیاد و وب سایت های رقیب فراوانند. پس لازم است برای موفقیت از سایرین پر تلاش تر و فعال تر باشید. سیستم همکاری در بازرایابی هم در این راه کمکتان میکند.

امیدواریم که توانسته باشیم پاسخ خوبی به سوال چطور میتوان پولدار شد؟ داده باشیم. البته اگر خلاصه آن را می خواهید باید بگویم با به کارگیری روش های درآمدزایی انلاین.

در ادامه بخوانید: چطور نیاز مشتری هایمان را بشناسیم؟ ترفندی ساده اما کارآمد