کاهش مصرف باتری در iOS 11 مشکل اصلی کاربران آیفون بعد از بروز رسانی !

هفته گذشته، اپل آخرین نسخه از سیستم عامل خود iOS 11 را منتشر کرد، اما بعد از این بروز رسانی بسیار از کاربران با مشکل کمبود باتری و مصرف بالای آن مواجه شدند و باعث انتشار سیل عظیمی از اعتراضات در توییتر شد. حالا ما تصمیم گرفتیم تا چند ترفند ساده و کاربردی برای کاهش مصرف باتری در iOS 11 را در اختیار شما قرار دهیم.

 

1 – Auto-Brightness را غیر فعال کنید

شما این گزینه را می توانید از Settings > General > Accessibility > Display Accommodations خاموش کنید. بعد از آپدیت این گزینه بصورت خودکار روشن می شود که وظیفه تنظیم خودکار نور با توجه به نور محیط را دارد در نتیجه مقدار زیادی از باتری صرف فعالیت این سنسور می شود، و شما باید آن را به صورت دستی غیر فعال کنید.

2 – Background App Refresh را غیر فعال کنید

وارد تنظیمات شوید Settings > General > Background App Refresh – اینجا شما می توانید مشخص کنید کدام برنامه ها وقتی شما از آنها استفاده نمی کنید بروز رسانی شوند، با غیر فعال کردن این گزینه باعث کاهش مصرف باتری در iOS 11 می شوید.

3 – AssistiveTouch غیر فعال کنید

این گزینه را می توانید از طریق Settings > General > Accessibility > AssistiveTouch غیر فعال کنید. بعد از بروز رسانی این ویژگی بصورت خودکار فعال است و اگر شما نیازی به آن ندارید بهتر است آن را غیر فعال کنید زیرا باعث کاهش عمر باتری شما می شود.

4 – زمانبندی بروز رسانی ایمیل خود را تغییر دهید

اگر شما ایمیل های زیادی دریافت می کنید و به طور مداوم پوش نوتیفیکیشن دریافت می کنید، باتری گوشی شما سریعتر به اتمام خواهد رسید، و فرقی نی کند از کدام نسخه سیستم عامل iOS استفاده می کنید. شما می توانید  با رفتن به Settings > Accounts > Fetch New Data  تنظیمات ایمیل را تغییر دهید. در اینجا شما می توانید زمانبندی به روز رسانی ایمیل خود را از PUSH به “Fetch” تغییر دهید، که اساسا به این معنی است که گوشی شما ایمیل های جدید فقط در بازه زمانی که شما مشخص کرده اید بررسی خواهد کرد. با تغییر این گزینه شما میزان مصرف باتری را کاهش می دهید. شما می توانید این زمانبندی را به هر 15 دقیقه، هر 30 دقیقه ، هر ساعت و یا دستی تغییر دهید.

5 – از گزینه Low Power mode استفاده کنید

این گزینه آخرین راه حل است (فقط درصورت مصرف بیش از حد باتری آن را فعال کنید)، با فعال کردن این گزینه گوشی شما از دسترسی اپلیکیشن ها از اطلاعات در پس زمینه جلوگیری خواهد کرد – این گزینه را در بخش تنظیمات باتری می توانید پیدا کنید.

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید