اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که به کاربرانش اجازه ذخیره سازی و دانلود فیلم عکس هایی که در این برنامه هستند را نمی‌دهد. برای دانلود عکس از اینستاگرام روش های متعدد ساده ای وجود دارد که راحت ترین آنها اسکرین شات است اما دانلود ویدیو از اینستاگرام یکی از معضلاتی است که هنوز پس از گذشت چندین سال از عرضه اینستاگرام، راه حل دقیقی برای آن پیدا نشده است و همچنین شرکت فیسبوک نیز اقدامی در این راستا نکرده است.

در ادامه همراه ما باشید تا شما را با چندین روش دانلود ویدیو از اینستاگرام آشنا کنیم.

عموما اغلب روش های دانلود ویدیو از اینستاگرام به یک شکل است و برای دانلود ویدیو از اینستاگرام شما به لینک ویدیو یا همان Post URL احتیاج دارید. برای به دست آوردن آن می‌توانید به پست اینستاگرامی که قصد دانلود آن را دارد بروید و روی علامت گزینه ها(سه نقطه) بزنید و Copy link URL را انتخاب کنید تا لینک اصلی پست در حافظه دستگاه شما ذخیره شود. سپس می‌توانید از روش های زیر که به کمک اپلیکیشن و نرم افزار لینک دانلود می‌سازد، استفاده کنید.


بیشتر بخوانید: چگونه از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم؟


مشکلات پست های روانشناسی اینستاگرام

دانلود ویدیو  اینستاگرام روی اندروید

برای کاربران اندروید راه های متعددی وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به اپلیکیشن‌ها، وبسایت‌ها و … اشاره نمود. در ادامه به وبسایتهایی که کاربران اندروید می‌توانند از آنها استفاده کنند را مشاهده خواهید کرد اما پیش از آن، یکی از اپ های اندرویدی برای دانلود ویدیو اینستاگرام Video Downloader for Instagram است که به شما کمک می‌کند به راحتی ویدیو های اینستاگرام را دانلود کنید. همچنین برنامه ای به نام InstaSaver نیز موجود است که همین امکانات را ارائه می‌دهد.

دانلود ویدیو  اینستاگرام روی آیفون

محدودیت های شرکت اپل به شما اجازه نمی‌دهد به راحتی اندروید و یا دسکتاپ، ویدیو های اینستاگرام را دانلود کنید. با این وجود راه هایی وجود دارد که یکی از بهترین این راه ها دانلود نرم افزار Blaze است که در اپ استور رسمی اپل موجود است. کارکرد این برنامه نیز با استفاده از لینک پست است و با دریافت لینک، برایتان لینک دانلود استخراج می‌کند.


بیشتر بخوانید: آیا شبکه های اجتماعی باعث افسردگی می شوند؟ 


دانلود ویدیو اینستاگرام روی کامپیوتر

برای دانلود ویدیو های این شبکه اجتماعی روی کامپیوتر یا لپ تاپ روش های متعددی وجود دارد که اغلب با استفاده از لینک پست‌ها برایتان لینک دانلود تهیه می‌کنند. اکثر این ابزارها، وبسایت هستند و از طریق وب قابل دسترسی هستند.

برای استفاده از چنین سایت‌هایی باید ابتدا URL مربوط به پست را پیدا کرده، سپس در بخش مربوطه‌ی سایت وارد کنید تا لینک دانلود استخراج شود. در ادامه با برخی از این سایت ها آشنا خواهید شد.

دانلود ویدیو از اینستاگرام

1. IFTTT

IFTTT یک وبسایت که با دریافت لینک پست و ررسی آن، به شما لینک دانلود تحویل می‌دهد و اجازه می‌دهد شما آن را دانلود کنید.

این سایت برای اندروید، آی‌اواس و وب در دسترس است.


بیشتر بخوانید: 6 مورد از مشکلات پست های روانشناسی اینستاگرام و درمانگران اینستاگرامی 


دانلود ویدیو از اینستاگرام

2. w3toys

این وب نیز همانند گزینه های قبلی با استفاده از لینک پست برایتان ویدیو را دانلود می‌کند.

این برنامه تحت وب در دسترس است.

دانلود ویدیو از اینستاگرام

3. Dredown

این وبسایت علاوه بر اینکه به شما اجازه می‌دهد ویدیو های اینستاگرام را دانلود کنید، به شما مجوز دریافت ویدیو های ده ها شبکه اجتماعی دیگر را نیز می‌دهد.

این برنامه تحت وب در دسترس است.

امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد!