چگونه انرژی منفی را از خود دور کنیم؟ آیا شما جزو افرادی هستید که روز خود را با انرژی مثبت شروع می کنید ، اما در اواسط و پایان روز انرژی مثبت جای خود را به انرژی منفی می دهد ؟اگر پاسخ شما مثبت است ، پس شما نیز دارای نشت انرژی هستید که با توجه به شرایط الان نرمال است.اما بهتر است سعی کنیم برای مقابله با این مشکلات همیشه انرژی مثبت داشته باشیم.اما چگونه انرژی منفی را از خود دور کنیم؟

چگونه انرژی منفی را از خود دور کنیم

تبدیل انرژی مثبت به انرژی منفی

در علم فیزیک قانونی وجود دارد به نام  حفظ انرژی.این قانون می گوید: انرژی را نمی توان از بین برد ، اما انرژی را می توان به اشکال دیگر تبدیل کرد.مثال ساده برای این موضوع تبدیل انرژی باد و خورشید به انرژی برق است.


همچنین بخوانید:


در بدن انسان سیستم عصبی با سیگنالهای الکتریکی کار می کند.تمام سلول ها و ارگان های بدن برای عملکرد بهتر به انرژی احتیاج دارند.انسان دارای میدان مغناطیسی است.به این منطقه آئورا( تعریف آئورا یا هاله ی نورانی در فرهنگ لغات، تجلی نامریی یا میدان انرژی ای است که اطراف تمام موجودات زنده و اشیا را احاطه کرده است)نیز گفته می شود.هر شخص هاله یا آئورایی دارد. این هاله  با محیط  در ارتباط است و معمولاً توسط چشم انسان دیده نمی شود.

انسان ها و بسیاری از گونه های حیوانات عاطفی هستند.آنها نسبت به وقایع و موقعیت ها واکنش نشان می دهند. احساسات حوزه دیگری است که انرژی در آن تغییر می کند.یک میدان انرژی شاد ، مثبت  می تواند به طور ناگهانی با یک میدان انرژی ناراضی و منفی جایگزین شود.منبع این تغییر انرژی ممکن است ملاقات با یک شخص ،  یک رویداد ، برقراری تماس تلفنی ، کسب اطلاعات از جایی ، قرار گرفتن در یک محیط و غیره باشد.

شرایط حال الان و پیدایش ویروس کرونا در جهان و ایران و اخبار مربوط به آن یکی از دلایلی است که باعث کاهش انرژی مثبت و افزایش انرژی منفی می گردد.شایعه های مربوط به این موضوع و اوضاع قرنطینه می تواند استرس زا و ترسناک باشد.به عنوان مثال شما در منزل در حال تماشای فیلم و سریال هستید و روز خود را با انرژی مثبت شروع کرده اید ، تلفن زنگ می زند دوست شما است و با شما در مورد شرایط پیش آمده صحبت می کند همین مکالمه کوتاه می تواند انرژی مثبت شما را به انرژی منفی تبدیل کند.

چگونه انرژی منفی را از خود دور کنیم ؟

چگونه انرژی منفی را از خود دور کنیم

ورزش کنید

یکی از روش های دفع انرژی منفی انجام حرکات ورزشی و یوگا است.نیاز نیست در روز چندین ساعت ورزش کنید.انجام ورزش به مدت 30 دقیقه در روز می تواند باعث کاهش استرس و انرژی منفی تان گردد.

به گیاهان خانه برسید

داشتن گیاه در منزل یکی از بهترین روش ها برای دفع انرژی منفی از خود و خانه است.الان که در زمان قرنطینه هستید ، به راحتی می توانید به گیاهان خانه برسید ،صحبت کردن به مدت 5 دقیقه در روز با گیاهان می تواند باعث کاهش انرژی منفی تان گردد.

اشیا قدیمی را دور بریزید

یکی دیگر از روش های جذب انرژی مثبت دور ریختن اشیا قدیمی و غیر قابل استفاده است.اگر وسایلی در خونه دارید که قدیمی و یا خراب است آن ها را دور بریزید.تا انرژی مثبت وارد خانه تان شود.

عود روشن کنید

برای افزایش انرژی مثبت در منزل عود روشن کنید.روشن کردن عود در زمان مدیتیشن مرسوم است.بنابراین شما با روشن کردن عود می توانید آرامش را به خانه خود وارد کنید.

موسیقی گوش کنید

کوش کردن به آهنگی شادو یا ملایم و حتی رقصیدن تا حدود زیادی می تواند انرژی مثبت را افزایش دهید.پس دست به کار شوید آهنگ مورد علاقه خود را پخش کنید و لذت ببرید.

تمیز کردن خانه

اگر استرس دارید و یا غمگین هستید یکی از ساده ترین و بهترین روش ها ، تمیز کردن خانه است.تمیز کردن خانه ، باعث خالی شدن انرژی منفی می شود.

به شایعات توجه نکنید

در شرایط پیش آمده متاسفانه شایعات زیادی در فضای مجازی به چشم می خورد که صحت ندارند.این شایعات باعث افزایش استرس و انرژی منفی در شما می شوند از این رو کم تر به این شایعات توجه کنید و اگر می توانید آن ها را از خود دور کنید.