اگر فکر می کنید که تنها با ورزش و رژیم لاغر می شوید، اشتباه می کنید.شما می توانید با انجام برخی تغییرات هنگام دوش گرفتن با چربی های اضافی خود خداحافظی کنید!

اگر می خواهید لاغر شوید، باید ابتدا، با زندگی سالم شروع کنید. همچنین تنها برنامه های ورزشی و رژیم غذایی سخت به شما کمک نمی کند که وزن خود را کم کنید. شما می توانید با انجام چند تغییر ساده به راحتی وزن خود را کم کنید. با حمام کردن لاغر شویم ! البته این روش به تنهایی برای کاهش وزن شما کافی نیست، اما به میزان قابل توجهی باعث سوزاندن چربی شما خواهد شد.

برای لاغر شدن در حمام باید چه کارهایی انجام دهیم؟

مدت زمان طولانی در حمام بودن چیزی را تغییر نخواهد داد. مهم است که سرعت گردش خون و سوزاندن چربی را برای 10 دقیقه افزایش دهیم. شما می توانید با استفاده از لیف یا کیسه لاغر شوید. پوست خود را بامواد طبیعی کیسه یا لیف بکشید. (سفیدآب) مراقب باشید پوست خود را تحریک نکنید. زمانیکه از کیسه یا لیف استفاده می کنید سموم اضافی بدن شما دفع می شود. این باعث می شود پوست شما به آرامش برسد. در همان زمان، باعث لاغری شما نیز می گردد. زیرا عمل کیسه کشیدن سبب می شود سلول های تجمع یافته بر روی پوست از بین بروند و گردش خون در رگ های شما افزایش پیدا کند.

در ادامه بخوانید »

آیا زنهای لاغر برای مردها جذاب هستند؟ 

قهوه و لاغری ؛ آیا واقعا قهوه لاغر می کند؟

روش های لاغری و کاهش وزن که دانشمندان به شما توصیه می کنند! 

اگر همیشه با آب گرم یا ولرم حمام می کنید این بار قبل از خارج شدن از حمام حدود 5 دقیقه زیر دوش آب سرد بایستید. بدین ترتیب می توانید گردش خون خود را متعادل کنید. حمام کردن علاوه بر زیبایی پوست همان طور که در بالا اشاره کردیم باعث لاغری نیز می گردد. اما همیشه سعی کنید لیف و یا کیسه خود را خارج از حمام نگه دارید. زیرا نگه داشتن لیف و کیسه در حمام باعث تجمع باکتری ها می گردد.

زیرا محیط حمام به دلیل مرطوب بودن بسیار مستعد تجمع باکتری ها است. پس اگر می خواهید چربی های خود را به راحتی از بین ببرید کیسه کشیدن در حمام را فراموش نکنید.

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید