چگونه خوش شانس باشیم ؟اکثر ما شاید هر چند روز یک بار یا شایدم هر روز این جمله را که “من اصلا شانس ندارم ” را تکرار می کنیم.من همیشه فکر می کردم که مانند بسیاری از فاکتورهای ژنی مانند زیبایی ، قد بلند و…. شانس نیز بر اثر ژن است و اگر شما ژن خوش شانسی داشته باشید ، پس خوش شانسید در غیر این صورت خوش شانس نیستید و هیچ وقت شانس در خانه شما را نمی زند !

چگونه خوش شانس باشیم

خوش شانسی ذاتی است یا باید آن را بدست آوریم ؟

گذشته از پیشرفت های شخصیتی  و مثبت اندیشی، بعد از بررسی و مطالعه علوم اعصاب توانستم این مسئله را حل کنم.پیشرفت های شخصیتی و مثبت اندیشی در مقابل این مشکل  می گویند که ” همیشه بگویید من انسان خوش شانسی هستم ” و بدین ترتیب شانس در خانه شما را خواهد زد !اوه کدام یک از ما سعی کردیم مثبت فکر کنیم ، دست بلند کنیم.تعداد ما زیاد نیست.


شاید برایتان جذاب باشد :


به همین دلیل علوم عصبی برای من مقدس است.بنابراین من ابتدا با درک مغز خود شروع کردم ، این فرد چه چیزی را می گیرد و چگونه است؟ در پیشرفت شخصیتی و مثبت اندیشی هیچ عدم قبولیتی وجود ندارد ، یعنی اگر اتفاق منفی است شما باید خودتان را به هر راهی که می شود بزنید تا چیز مثبتی درون آن پیدا کنید ! اما درک این موضوع برای عقل کمی سخت است .بنابراین ، وقتی مغز خود را با علم عصبی تجزیه و تحلیل کردم ، حقیقت و آینده شانس را پذیرفتم.

بنابراین گاهی اوقات لازم است فرایندی را بپذیریم که باعث می شود ما چه کسی باشیم و یا شویم.حسرت خوردن از شانس دیگران یا تکرار جمله من خوش شانس نیستم  وعقب کشیدن و قهر کردن با زندگی ، قطعا راه حل صحیحی نیست.

یکی در عشق ، یکی در پول ، یکی در زیبایی ، یکی در هنر ، یکی در شغل و…به هر حال هر کسی در زمینه ای خاص شانس دارد ، بیایید واقع بین باشیم و این را قبول کنیم.شانس معمول هر یک از ما در مورد چیزی  است …برای بقیه چیزها خودمان باید شانسمان را خلق کنیم.

چگونه خوش شانس باشیم ؟

بگذارید این را با مخلوط کردن کلیشه های توسعه شخصیتی و علوم اعصاب محبوبم بگویم.شما باید فکر کنید و اعتقاد داشته باشید که همیشه در همه امور شانس نخواهید داشت ، این است که بعضی اوقات بد شانس هستید ، که با وجود این واقعیت ، می توانید برای بدست آوردن آنچه می خواهید سرسخت باشید.

شما باید برای بدست آوردن شانس از جای گرم و راحت تان بلند شوید ! بله باید به خودتان سختی دهید.نه اینکه بشینید و شانس بیاید دم درتان ! نه دوست عزیز این اتفاقات مخصوص فیلم هاست .اگر می خواهید خوش شانس باشید باید تلاش کنید.

زندگی کردن با استاندارهای همیشگی باعث عادت کردن شما به این چرخه می شود.دقیقا مثل ازدواج هایی که به دلیل روتین بودن ، رابطه زن و شوهر در آن از بین می رود و غرق می شود اما زوجین نسبت به این موضوع اطلاعی ندارند زیرا به آن عادت کردند.حتی فقر بعد از مدتی به آن عادت می کنید و به جای تلاش برای تغییر آن ، به راحتی آن را قبول می کنید.بعد از مدتی روال زندگی و رفتار شما ، زیاده روی یا کمبودها برای شما عادی می شود.

دست از دیدن و داوری بردارید! ممکن است فکر کنید شانس فوق العاده ای ندارید.اگر خیلی  به این موضوع اعتقاد دارید ، باید از مبارزه با آن دست بکشید.یا شرایط را قبول کنید یا با آن مبارزه کنید فقط لطفا ناله نکنید اگر توان تغییر شرایط را ندارید آن را بپذیرید.

شانس به سوی شما نمی آید ، شما باید به سوی شانس بروید.پس اگر می خواهید خوش شانس باشید ، واقع نگر باشید بشینید ببینید مشکل زندگی تان کجاست ، کجا را باید تغییر دهید ، چگونه باید تلاش کنید.تلاشتان را بیش تر کنید جای اینکه غر بزنید و ناله کنید سعی کنید آدم بهتری باشید نه اینکه فقط مثل طوطی جملات مثبت را تکرار کنید که هیچ اعتقاد قلبی به آن ها ندارید.قدر زندگی را بدانید شما فقط یک بار فرصت زندگی کردن دارید !