نقش موسیقی در رستوران ها

در رستوران Charlie Bird در منهتن هنگام شام موسیقی هیپ هاپ پخش میشود ، در چند خیابان آن طرف تر در رستوران Carbone، لابستر و راویولی با love song های دهه ۶۰ میلادی سرو میشود …پلی لیست و تاثیر موسیقی در رستوران ها  نقش بسیار مهمی را در شکل دادن به تجربه ای که شما از خوردن غذا به دست می آورید دارند و میتواند تاثیر بسیاری در ساخت یک تصویر مناسب در ذهن مشتری داشته باشد.

موزیک ممکن است حس هیجان یا ارامش را به شما منتقل کند .پلی لیست مناسب باعث میشود تا مشتریان با استایل و خوش ذوقی به رستوران پای بگذارند و همچنین باعث فرار مشتریان بد سلیقه و کج خلق میشود.

پلی لیست مناسب و ‌هوشمند مزیت های بسیاری نسبت به یک پلی لیست تکرار شونده که ۱۰۰۰۰ بار تکرار میشود دارد.

امروزه به کمک اسپاتیفای ،اپل موزیک و سایر سرویس های آنلاین موسیقی، می‌توان پلی لیست هوشمند بدون تکرار و جدید بوجود آورد اما داشتن یک متخصص موسیقی یا کسی که بتوانند موسیقی مناسب را برای شما پخش کند برای رستوران بسیار مناسب تر و حرفه ای تر می باشد.

مالک رستوران Charlie bird آقای Ryan Hardy میگوید او دوست دارد در رستورانش موزیک های هیپ هاپ پخش شود و مشتریانش احساس کنند که در خانه خودشان هستند و میتوانند هنگام خوردن غذا برقصند یا سر تکان دهند برای همین او از زمان باز گشایی رستوران در سال ۲۰۱۳ شخصی را برای انتخاب و پخش موزیک استخدام کرد.


همچنین بخوانید »

موسیقی تاثیر بسیار کمتری بر روی تمرکز زنان نسبت به مردان دارد

درمان افسردگی با موسیقی ؛ چگونه با کمک موسیقی افسردگی را شکست دهیم؟

پلی لیست کوئنتین تارانتینو از موسیقی های متن فیلم هایش را گوش کنید !


این شخص که نام او Charlie Reyes می باشد از ۱۴ پلی لیست که این پلی لیست ها هر چند ساعت یکبار آپ دیت میشنود استفاده میکند .چارلز میگوید او‌ موزیک ها را به جای اینکه رندوم پخش کند سعی میکند تا از مود آرام به ریتم هیجان انگیز و با استفاده از پلی لیست های متنوع ساعات مختلف روز را ساپورت کند و همواره بروز و بدون تکرار باشد.

در ادامه او می گوید به تازگی شرکتی را تاسیس کرده Audio culture که هدف آن سرویس دادن به رستوران ها برای انتخاب و پخش کردن موزیک مناسب است.

در رستورانی دیگر در امریکا به نام Helen Greek Food and Wine آنها Evan Turner که قبلا Dj بوده برای رستوران خود انتخاب کردن او برای این رستوران ترک هایی بین bpm 80-110 را انتخاب میکند و میگوید او‌ دوست دارد مشتری ها onbeat باشند و لی نه به حدی که احساس هیجان زیاد بکنند.