شریک زندگی خود را خوشحال کنید!

چگونه همسرم را خوشحال کنم؟ داشتن رابطه سالم و قوی به تلاش نیاز دارد. اگر شریک زندگی شما خوشحال باشد در این صورت شما نیز خوشحال خواهید بود سعی کنید با حرکات کوچک به رابطه خود هیجان ببخشید.

چگونه همسرم را خوشحال کنم؟

1-بخندید!

چه کسی نمی خواهد که با روی خوش از او استقبال شود؟ شما می توانید روحیه او را همیشه با لبخندتان تغییر دهید. هنگامی که شما لبخند می زنید، او هم لبخند می زند و احساس می کند که شما او را دوست دارید.


همچنین بخوانید: 10 نوع از رابطه های بی سرانجام که باید هرچه زودتر به آنها پایان دهید!


2-ناهارش را آماده کنید و در کیف او بگذارید!

زمانی که او در حمام است، می توانید ناهار او را آماده کنید و در کیفش بگذارید. این کار باعث می شود وی احساس کند که شما برای او ارزش قائل هستید. این کار باعث می شود که زمانی که او صبح به سر کار می رود روحیه وی تغییر کند و روز را بهتر آغاز کند و همچنین استرس وی کمتر می شود.

3-به دوستان او اهمیت دهید!

8 حرکت ساده که با انجام آن می توانید شریک زندگی خود را شاد کنید !

زمانی که او ببیند به دوستان و انسان هایی که او به آن ها علاقه دارد احترام می گذارید احساس شادی و خوشبختی می کند. شما می توانید با دوستان او قرار ملاقات بگذارید و او را شگفت زده کنید.

4-به ظاهر خود اهمیت دهید!

هنگامی که بعد از یک روز پر مشغله شما را با ظاهری آراسته در منزل می بیند انرژی زیبایی شما به او نیز انتقال پیدا می کند و باعث می شود او احساس خوشبختی کند و احساس کند که شما به او اهمیت می دهید.


همچنین بخوانید: نشانه های یک رابطه سالم و موفق ؛ رابطه شما سالم است یا سمی؟


5-برای او هدیه های کوچک بخرید!

چگونه همسرم را خوشحال کنم؟

هدایای کوچک مانند یک کتاب، فیلم یا شکلات مورد علاقه او را بخرید و  احساس خاص خود را به او انتقال دهید و او را خوشحال کنید.

6-برای او وقت بگذارید!

8 حرکت ساده که با انجام آن می توانید شریک زندگی خود را شاد کنید !

مهم نیست که چقدر پر مشغله هستید، همیشه برای شریک زندگی تان  وقت بگذارید. رسانه های اجتماعی و گوشی خود را رها کنید و به او  بگوئید که دوستش دارید. نمی دانید که او چقدر خوشحال خواهد شد.

7-قبل از خواب با او تماس بگیرید و بگویید که او را دوست دارید!

قبل از رفتن به تختخواب با او تماس بگیرید و به او بگویید که دوستش دارید در این صورت باعث احساس آرامش در او می شوید و او با احساس خوشبختی به تختخواب می رود.

8-به حریم شخصی وی احترام بگذارید!

همه به زمان هایی برای خود احتیاج دارند. مخصوصا زمانی که استرس دارد به او اجازه دهید تنها باشد و تمرکز کند، او را درک کنید. یک روز در هفته را به او بدهید و به او اجازه دهید کاری را که می خواهد انجام دهد، در آن زمان می توانید با دوستان خود ملاقات کنید.

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید