طرفداران بازی مرکب (Squid Game) بی صبرانه منتظر ساخته شدن فصل دوم این سریال هستند. اما سوالی که پیش می آید این است که کاراکترهای فصل دوم بازی مرکب چه کسانی هستند؟ از آن جایی که در فصل اول سریال بازی مرکب، شاهد حذف شدن اکثر کارکترهای اصلی در طول ۶ بازی بودیم، کدام کاراکترها در فصل دوم squid game حضور خواهند داشت؟

کاراکترهای فصل دوم سریال اسکوید گیم

سریال Squid Game تبدیل به محبوب ترین سریال نتفلیکس (Netflix) شده است، که در آن صدها نفر که بدهی های بسیار سنگینی دارند، در بازی های کودکانه‌ی کره‌ای با یکدیگر رقابت می کنند که باخت در این بازی ها مساوی با مرگ است. این سریال، در واقع اولین سری K-Drama است که سناریوی آن به بازی های مرگبار پرداخته است، به طوری که پس از پایان بازی، تنها تعداد انگشت شماری از آنها زنده باقی ماندند.

اما علاوه بر این، پس از مرگ کارکترها ارتباط بین بعضی از آن ها همچنان مبهم باقی مانده است. هرچند که قسمت پایانی این سریال به برخی از این ابهامات پاسخ داد، اما چندین سوال و رمز و راز جدید در ذهن مخاطبان ایجاد کرد. بازماندگان فصل اول بازی مرکب می توانند در دومین فصل این سریال نیز حضور پیدا کنند و به این ابهامات را از بین ببرند و به سوالات ایجاد شده در ذهن مخاطبان پاسخ دهند. اما این سوال پیش می آید که کارکترهای باقی مانده که احتمال بازگشت آن ها در فصل دوم هست، چه کسانی هستند؟ و چگونه در فصل جدید ایفای نقش خواهند کرد؟

مرتبط: نقد سریال بازی مرکب

سئونگ گی-هون (Seong Gi-Hun) : برنده‌ی بازی فصل اول

سونگ گی هون از کاراکترهای فصل دوم بازی مرکب

قطعا او یکی از کاراکترهای فصل دوم بازی مرکب خواهد بود. احتمال بازگشت سونگ گی-هون در فصل دوم خیلی زیاد است. زیرا در آخرین سکانس فصل اول دیدیم که گی-هون قصد دارد به آمریکا سفر کند و در آن جا دخترش را ملاقات کند، اما درست قبل از اینکه سوار هواپیما شود با عصبانیت گیت را ترک کرده و از فرودگاه خارج می شود. او تصمیم می گیرد که علیه سازمان Squid Game اقداماتی انجام دهد.

نظریه های متفاوتی در مورد اینکه گی-هون چگونه می تواند سازمان Squid Game را نابود کند وجود دارد؛ از جمله نفوذ او به عنوان یکی از بازیکنان بازی مرکب، یا تبدیل شدن به فرمانده‌ی بازی بعدی، یا استفاده از میلیاردها دلارش برای ورود به بخش VIP. حتی ممکن است گی-هون با بازرس پلیس هوانگ جون-هو (Hwang Jun-ho) که مرگ او در فصل اول تایید نشد، همکاری کند.

مرتبط: نکات جالب سریال بازی مرکب 

هوانگ جون-هو (Hwang Jun-ho) : بازرس پلیس

بازرس پلیس از کاراکترهای فصل دوم بازی مرکب

جون-هو پلیسی بود که در پی یافتن برادرش نه تنها بین کارکنان بازی Squid Game نفوذ کرد، بلکه حتی سند و مدرک های زیادی برای سرنگونی این سازمان جمع آوری کرد. هنگامی که جون-هو قصد فرار از جزیره را داشت، سرانجام توسط فرمانده (Frontman) و افرادش در لبه‌ی صخره‌ای به دام افتاد. در آنجا، فرمانده ماسک خود را در می آورد و مشخص می شود که او همان برادر جون-هو است که برای پیدا کردن او به آنجا آمده بود.

فرمانده به جون-هو پیشنهاد می دهد که به آنها ملحق شود اما او این پیشنهاد را رد می کند. سپس فرمانده به شانه‌ی چپ او شلیک می کند و در نتیجه جون-هو تعادل خود را از دست داده و پس از گفتن جمله‌ی “چرا برادر؟” از صخره به درون دریا پرت می شود.

این آخرین سکانسی بود که جون-هو در آن نقش داشت. اما زنده بودن یا نبودن او پس از پرت شدن از صخره همچنان مشخص نیست. چرا که پس از آن، در ادامه سریال مشاهده نکردیم که فرمانده و افرادش، بدن بی جان او را پیدا می کنند یا حتی او را با شلیک گلوله‌ای به قلب یا مغزش می کشند یا نه‌. پس مرگ او قطعی نیست و احتمال اینکه زنده باشد وجود دارد و حتی ممکن است مدارکی که در مورد سازمان Squid Game جمع آوری کرده بود را به دست رئیس خود برساند.

جون-هو می تواند در فصل آینده، به منظور تکمیل کردن ماموریت نیمه تمام خود به همراه گی-هون در صحنه ظاهر شود.

مرتبط: چرا سریال squid game تبدیل به یک موفقیت جهانی شد؟

هوانگ این-هو (Hwang In-Ho) : فرمانده

فرانت من از کاراکترهای فصل دوم بازی مرکب

در سکانس پایانی فصل اول، مشخص شد که نه تنها سازمان Squid Game همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد، بلکه حتی این-هو آن را فرماندهی می کند. چرا که گی-هون پیش از آنکه سوار هواپیما شود، با شماره‌ی درج شده روی کارت تماس می گیرد و صدای این-هو را پشت خط می شنود که می گوید “بازیکن شماره ۴۵۶ سوار هواپیما شو و برو”.

هنگامی که جون-هو موفق شد به پناهگاه مخصوص این-هو نفوذ کند، پرونده هایی را پیدا کرد که نشان می داد این بازی چندین سال است که برگزار می شود. و او حتی پرونده ای را دید که نام این-هو به عنوان برنده بازی مرکب در سال ۲۰۱۸ ثبت شده بود. بنابراین، فصل دوم Squid Game می تواند چگونگی فرمانده شدن این-هو را به تصویر بکشد، یا حتی نشان دهد که او چگونه در سال ۲۰۱۸ برنده بازی مرکب شده است.

یکی دیگر از راه های برگشت این-هو این است که : در فصل دوم، از بازی فصل اول به صورت فلش بک صحنه هایی آورده شود، که این‌ گونه هم می توانیم شاهد نقش آفرینی این-هو در فصل جدید باشیم.

مرتبط: فیلم و سریال های شبیه بازی مرکب (Squid Game) 

کانگ چئول (Kang Cheol) : برادر کوچکتر کانگ سه-بیوک (بازیکن شماره ۶۷)

کانگ چئول از کاراکترهای فصل دوم بازی مرکب

یکی از دوست داشتنی ترین کارکترهای این سریال، سه-بیوک بود که به عنوان بازیکن شماره‌ی ۶۷ در بازی حضور داشت. بسیاری از بینندگان سریال، در ابتدا تصور می کردند که سه بیوک برنده نهایی بازی است‌. با این حال، او قبل از شروع بازی ششم توسط سانگ وو به قتل رسید. اگر چه سه بیوک کشته شد، اما ممکن است داستان او به طور غیر مستقیم توسط برادرش کانگ چئول، ادامه یابد.

گی-هون، چئول را از پرورشگاه تحویل می گیرید و پیش مادر سانگ وو می برد تا او از چئول نگه داری کند. گی-هون همچنین، مقدار زیادی پول داخل چمدان گذاشته و آن را همراه چئول به مادر سانگ وو می دهد، تا بی دغدغه و آسوده زندگی کنند.

با این حال، چئول بزرگ خواهد شد و به احتمال زیاد سوالاتی در مورد خواهر و خانواده خود خواهد داشت، که مادر سانگ وو و گی-هون نمی توانند به آنها پاسخ دهند. علاوه بر این، بقیه اعضای خانواده‌ چئول، از جمله مادر واقعی‌اش، هنوز در کره شمالی هستند و ممکن است در فصل دوم، چئول برای پیدا کردن پاسخ سوال های خود و بازگرداندن خانواده‌‌اش به کره‌ی جنوبی، مجبور شود مانند خواهر خود در بازی مرگبار سازمان Squid Game شرکت کند.

اگر تصمیم گرفته شود که فصل دوم سریال بازی مرکب، چند سال پس از اتمام بازی فصل اول را به تصویر بکشد، احتمال اینکه چئول یکی از شرکت کنندگان بازی جدید باشد، زیاد است‌.

مرتبط: حواشی سریال بازی مرکب ؛ کره‌ای ها خوشحال نیستند! 

فردی که شرکت کننده ها را به بازی دعوت می کرد

کاراکترهای فصل دوم بازی مرکب

یکی از کاراکترهای فصل دوم بازی مرکب به احتمال زیاد، فردی است که شرکت کننده ها را به بازی دعوت می کرد. با وجود اینکه این کارکتر فقط در قسمت های اول و نهم فصل اول حضور داشت، اما به دلیل نقش مهم او در سازمان، از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که این سازمان در فصل اول تنها یک استخدام کننده را نشان داد، پس او تنها فردی است که در سئول مردم را به بازی دعوت می کند، در نتیجه حتما در فصل دوم حضور خواهد داشت.

حتی ممکن است در فصل بعدی، شاهد این باشیم که او غیر از بازی “کارت آبی کارت قرمز” (Ddakji)، بازی دیگری نیز بلد باشد. همچنین شاید در فصل دوم، به این که او چرا در بازی “کارت آبی کارت قرمز” بسیار ماهر است نیز بپردازد، که در این صورت، اطلاعات بیشتری از گذشته‌ی این کارکتر در اختیار بینندگان قرار می گیرد.

اوه ایل-نام (Oh Il-Nam) : تاسیس کننده سازمان Squid Game

ایل نام یکی از کاراکترهای فصل دوم بازی مرکب

با وجود اینکه، در قسمت پایانی فصل اول دیدیم که اوه ایل-نام بر اثر تومور مغزی درگذشت، اما اگر داستان فصل دوم، چند سال قبل از بازی فصل اول را به نمایش بگذارد، امکان بازگشت او وجود دارد. مثلا داستان فصل دوم می تواند اولین بازی‌ای که توسط اوه ایل-نام برگزار و سرپرستی شد را به تصویر بکشد. در این صورت، می توانیم بدانیم که انگیزه‌ی او از تاسیس چنین سازمانی چه بوده است و حتی ممکن است هویت افراد VIP بازی برای ما فاش شود.

از آن جایی که اوه ایل-نام و مادر گی-هون، فامیلی مشابهی دارند، شایعه شده است که، ممکن است اوه ایل-نام با گی-هون نسبت فامیلی داشته باشد. در نتیجه، اگر فصل دوم به گذشته‌ی ایل-نام بپردازد، صحت داشتن یا نداشتن این شایعه مشخص می شود. حضور ایل-نام در فصل دوم، می تواند نه تنها این معما بلکه بسیاری از معماهای فصل اول را حل کند.

در ادامه بخوانید: تئوری های سریال بازی مرکب که ممکن است واقعیت داشته باشند!