مانگای Death Note

خالقان مانگای شاهکار و به یاد ماندنی دفترچه مرگ (Death Note)، این بار با اثری جدید به دنیای مانگا و انیمه بازگشته اند. مانگایی در قالب کالکشن داستان های کوتاه دفترچه مرگ که در دنیایی مشابه دنیای انیمه دث نوت اتفاق می افتند توسط مانگاکاهای دفترچه مرگ به رشته تحریر درآمده و سال آینده به صورت رسمی منتشر خواهد شد.

کالکشن داستان های کوتاه دفترچه مرگ

در سال گذشته، تسوگومی اوهبا و تاکشی اوباتا طی یک تصمیم غافلگیرانه، مشغول نوشتن و طراحی مانگایی شدند که وقایع آن بعد از سری دث نوت اتفاق می افتند. طبق گفته نویسندگان دفترچه مرگ، داستان این اثر جدید به فرضیه ای درباره دفترچه و کیرا میپردازد. “چه می شد اگر فرد دیگری به جای لایت یاگامی، دفترچه مرگ را پیدا میکرد؟” یا اینکه “اگر بعد از تمامی گناهان لایت به عنوان کیرا، فرد دیگری دفترچه مرگ را پیدا کند چه اتفاقی می افتاد؟” البته این اولین باری نیست که خالقان دث نوت داستان هایی مرتبط با این دنیا مینویسند و به کارکترهای آن اشاره میکنند.

مرتبط: انیمه دفترچه مرگ Death note اثر بهتری می شد اگر… 

در واقع خالقان مانگای دفترچه مرگ داستان های کوتاهی نوشته بودند که سال گذشته به صورت پراکنده در ژاپن منتشر شدند. این مجموعه شامل یک وان-شات (مانگایی که تنها یک چپتر دارد) و تعدادی داستان کوتاه است. این مجموعه برای طرفدارانی که خارج ژاپن هستند هم قابل دسترس خواهد بود. طرفداران میتوانند در تابستان 2022 از طریق درگاه Viz Media نسخه رسمی این مجموعه را مطالعه کنند. اعلامیه توئیتر رسمی Viz Media در این باره:

اعلامیه: داستان کیرا به پایان رسیده است، اما داستان دفترچه مرگ همچنان ادامه دارد…! مجموعه ای از داستان های کوتاه درباره دفترچه مرگ افسانه ای که توسط خالقان Death Note نوشته شده، در تابستان 2022 منتشر خواهد شد.

همان طور که گفته شد، این مجموعه به روایت داستان دفترچه مرگ ادامه می دهد. در این مجموعه شخصیت تازه ای به عنوان کارکتر اصلی با دفترچه و ریوک آشنا می شود. در این داستان جدید، قوانین استفاده از دفترچه دچار تغییر و تحولاتی خواهد شد.

مرتبط: 10 تا از غم انگیزترین مرگ های Death note که قلبمان را شکستند! 


پیام خالقان اثر برای طرفداران Death Note

تاکاشی اوباتا (تصویگر سری دفترچه مرگ):

از زمان به پایان رسیدن مانگای دث نوت مدت زیادی میگذرد، اما حالا در قالب مجموعه ای از داستان های کوتاه بازگشته است. هیچگاه نمیتوان پیشبینی کرد که در آینده چه اتفاقی می افتد.

تسوگومی اوهبا (نویسنده سری دفترچه مرگ) در جواب تویئت اوباتا نوشت:

حالا که تمامی دنیا در حال مبارزه در برابر ویروس جدید کرونا است، نمیتوانم در جواب لطیفه بنویسم. و صادقانه امیدوارم همه چیز در اسرع وقت به حالت عادی برگردد. اگر در محتوای مانگا با شوخی ای مواجه شدید، لطفا مرا ببخشید. و لطفا این حقیقت را بپذیرید که توانایی نویسنده محدود است. شاید این به این معناست که تنها باید در مواقعی کار کنم که بتوانم چیزی بنویسم که از نوشتن آن احساس شرمندگی نکنم. اما متاسفانه از زمانی که در مدرسه ابتدایی درس میخواندم از قضاوت شدن نوشته هایم شرم داشتم. بابت همه چیز متاسفم. و ممنونم که این مطلب را خواندید.

شما هم منتظر انتشار این دنباله از دفترچه مرگ هستید؟ مثل همیشه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

در ادامه: موسیقی متن انیمه Death Note را گوش کنید! راه دنیای مردگان