در پایه ایسوس Zen AiO 27 یک شارژر Qi برای شارژ وایرلس گوشی های هوشمند کار گذاری شده است!

اگر میز شما فضای کمی دارد استفاده از کامپیوتر های یکپارچه که درواقع ترکیب سیستم دسکتاپ با لب تاپ است بسیار منطقی به نظر می رسد. برای انتخاب سیستم یکپارچه جدیدترین وورک استیشن ایسوس محصولی بی نظیر است. کامپیوتر یکپارچه ایسوس Zen AiO 27 از نمایشگر 4K و پایه ای که در اصل شارژر QI است و یک دوربین 720p برای ویدیو چت و باز کردن قفل صفحه با چهره / Face ID بهره می برد.

کامپیوتر یکپارچه ایسوس Zen AiO 27 با قابلیت شارژ وایرلس گوشی های هوشمند !

ایسوس می گوید سیستم یکپارچه Zen AiO 27 به گونه ای طراحی شده است تا تجربه نهایی استفاده از یک کامپیوتر یکپارچه قدرتمند را در اختیار کاربر قرار دهد. نمایشگر تایید شده توسط کمپانی پانتون با ابعاد 27 اینچ و رزولوشن بالای 3,840 * 2,160 ، ویژگی نانو اج (اشاره به حاشیه کم نمایشگر) و مولتی تاچ نیز از دیگر ویژگی های این نمایشگر قدرتمند است.


همچنین بخوانید »

هر آنچه باید از مک بوک پرو های ۲۰۱۸ اپل بدانید

ویروس رایانه ای (ویروس کامپیوتری) بخش نخست از مباحث آشنایی با بدافزارهای رایانه ای


پایه نیز همانطور که گفتم از یک شارژر وایرلس Qi هفت و نیم وات برخوردار است، در نتیجه به راحتی و حین کارکرد با کامپیوتر می توانید گوشی خود را بدون دردسر شارژ کنید! در قلب این سیستم شاهد حضور سیستم عامل ویندوز 10 پرو ، پردازشگر نسل هشتم و قدرتمند Core i7-8700T ، کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1050 و 16 گیگا بایت حافظه رم از نوع DDR4 هستیم. حافظه داخلی نیز در دو نسخه 2 ترابایت و 1 ترابایت موجود است. همچنین پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا نیز از ویژگی های این سیستم قدرتمند است.

یکی از مزیت های جالب این سیستم یکپارچه این است که اگر احیانا نیاز به ارتقا سیستم داشتید به راحتی میتوانید روکش قسمت پایه را بردارید و به بخش داخلی و سخت افزار سیستم دسترسی داشته باشید.

کامپیوتر یکپارچه ایسوس Zen AiO 27 با قابلیت شارژ وایرلس گوشی های هوشمند !

از سایر ویژگی های کامپیوتر یکپارچه ایسوس Zen AiO 27 می توان به پورت های USB 3.1،USB-C وUSB 2.0 ، پورت ورودی و خروجی HDMI ، پورت های لن و میکرو اس دی، بلوتوث 5 اتصال وای فای 802.11ac و در نهایت 4 اسپیکر قدرتمند طراحی شده توسط کمپانی مشهور هارمن کاردن اشاره کرد.

کامپیوتر یکپارچه ایسوس Zen AiO 27 با کیبورد و ماوس وایرلس و با قیمت 2000 دلار از همین حالا قابل خریدار است.