کتانی های خود را به راحتی با این روش ها مانند روز اول تمیز کنید .

کتانی های سفید یکی از اجزای جدا نشدنی شیک پوشی در فصل پاییز و زمستان امسال  هستند. رنگ سفید این کتانی ها یکی از مشکلات آنها است. اگر کتانی های سفید شما هم کثیف شده به راحتی با دستور زیر آنها را مانند روز اول برق بیاندازید. هر چقدر که کتانی های سفید به راحتی کثیف شوند اما در هر فصل ترند هستند و محبوبیت آن ها روز به روز افزایش پیدا می کند.برای جلوگیری از ایجاد باکتری در کتانی ها علاوه بر شستن روی آن ها باید به تمیزی درون کفش نیز اهمیت دهیم .زیرا در غیر این صورت سبب بیماری و قارچ های پوستی می گردد.

بهترین راه تمیز کردن کتانی های سفید چیست ؟

1-جوش شیرین

قبل از هر چیزی کتانی های سفید خود را در ماشین لباسشویی قرار داده و بشویید.می توانید با استفاده از صابون نیز کتانی های خود را بشویید.پس از آن جوش شیرین ،صابون و آب را با یکدیگر ترکیب کنید.بهتر است از صابون های مخصوص شست وشوی لباس استفاده کنید.سپس با استفاده از یک فرچه یا یک مسواک قدیمی آغشته به مواد  داخل و خارج کفش هایتان را تمیز کنید.سپس کفش های خود را آب بکشید.سپس کفش های خود را در محیطی قرار دهید که در معرض هوای آزاد قرار بگیرد.

2-سرکه سفید

سرکه سفید یک ماده سنتی اما موثر برای تمیز کردن است.مخصوصا قسمت های لاستیکی کفش تان را به راحتی می توانید با چند قطره سرکه تمیز کنید و اثرات شگفت انگیز آن را ببینید.

3-صابون

روش بسیار مفید و مفید برای تمیز کردن کفش صابون و مسواک قدیمی است.اگر کفش شما دارای لکه های روغن  است و شما می خواهید آن را از بین ببرید ، یک دستمال  تمیز و یا یک مسواک قدیمی پیدا کنید و سپس با استفاده از مقداری صابون یا شامپو آن لکه را برای مدتی محکم بشویید.

4-استون

اگر لاستیک کفش های شما کثیف است می توانید آن را با راحتی با دستمال و استون از بین ببرید.می توانید از فرچه یا مسواک نیز استفاده کنید و کفش های شما مانند روز اول بسیار براق و تمیز خواهد شد.

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید