کدام ورزش ها کالری سوزی بیشتری دارند؟ اگر شما نیز از انجام تمرینات ورزشی که باعث کاهش وزن نمی گردند خسته شده اید ،اصلا نگران نباشید. می توانید ورزش هایی که کالری سوزی بیشتری دارند را انتخاب کنید. شما با انجام این ورزش ها در حین اینکه وزن از دست می دهید ،سرگرم نیز می شوید. اما کدام ورزش ها کالری سوزی بیشتری دارند؟ با انجام  این ورزش ها چه مقدار کالری می سوزانید؟

 کدام ورزش ها کالری سوزی بیشتری دارند

1-صخره نوردی

 این ورزش پر آدرنالین می تواند هم در محیط بسته و هم در فضای باز انجام شود.هنگامی که شما احساس می کنید آماده هستید، می توانید به مکان هایی با منظره یزیبا   بروید و از صخره های واقعی شروع کنید.اما برای انجام این کار نیازمند مهارت لازم هستید.شما با انجام صخره نوردی می توانید 645 کالری بسوزانید.

2-والیبال

با گروهی از دوستان خود به یک پارک و یا سالن ورزشی بروید و والیبال بازی کنید.شما با انجام والیبال می توانید کالری زیادی بسوزانید.و علاوه بر آن زمانی را نیز با دوستان خود سپری کنید.شما با انجام والیبال می توانید 470 کالری بسوزانید.

3-تنیس

در پاسخ به پرسش اینکه کدام ورزش ها کالری سوزی بیشتری دارند ؟ می توان از ورزش تنیس نام برد.تنیس یکی از ورزش های مناسب فصل تابستان است.در تنیس تمام عضلات بدن شما درگیر می شود بنابراین علاوه بر کاهش وزن سبب می گردد که همیشه خوش اندام باشید.علاوه بر آن باعث کاهش استرس می گردد.یک ساعت تنیس باعث سوزاندن 400 کالری می شود.

4-شنا

آیا تا به حال چیزی شگفت انگیزتر از این موضوع وجود دارد که بدون قطره ای عرق ریختن کالری سوزی انجام شود ؟شما با انجام شنا به مدت یک ساعت می توانید حدود 500 تا 800 کالری بسوزانید.


همچنین بخوانید :فواید ورزش های آبی چیست ؟


5-موج سواری

حفظ تعادل بر روی تخته در ورزش موج سواری باعث تقویت عضلات دست ،سرشانه و پاها می گردد.این ورزش پر از آدرنالین یک راه حل عالی برای کسانی است که از ورزش های روتین خسته شده اند.موج سواری باعث سوزاندن 208 کالری می گردد.

6-ورزش های رزمی

ورزش های رزمی  نه تنها به شما کمک می کند وزن اضافی خود را از بین ببرید، بلکه مهارت های دفاعی تان را نیز بهبود می بخشد.شما با انجام ورزش های رزمی می توانید حدود 700 تا 1100 کالری بسوزانید.

7-طناب زدن

در پاسخ به پرسش اینکه کدام ورزش ها کالری سوزی بیشتری دارند ؟ می توان از ورزش طناب زدن نام برد.اکثر ما این ورزش را در سنین کودکی انجام داده ایم .طناب زدن به مدت 20 دقیقه باعث سوزاندن 200 کالری می شود.


همچنین بخوانید :چگونه با طناب زدن لاغر شویم ؟


8-پیاده روی

پیاده روی باعث تقویت عضلات ران و پاهای شما می گردد. با دوست خود به پیاده روی بروید.صحبت کردن با دوست خود باعث می گردد که متوجه گذر زمان نشوید.شما می توانید مسیرهای مختلفی را برای پیاده روی انتخاب کنید تا این ورزش کسالت بار نباشد.پیاده روی باعث سوزاندن 400 کالری می گردد


همچنین بخوانید :با تکنیک های صحیح پیاده روی در ۴ هفته ۴.۵ کیلو لاغر شوید !


9-قایق رانی

قایقرانی در یک روز آفتابی یک فعالیت عالی برای آخر هفته است.این ورزش باعث می گردد بالا تنه شما به طرز فوق العاده ای قدرتمند و زیبا شود.قایق رانی باعث سوزاندن 400 کالری می گردد.